ReWrite Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Er det bare meg som har lyst på et lite\stor Bilforumet.net klistremerke på tralla mi? Greit, jeg kan jo laget et eget, men da får man ikke den samme "felleskap" følelsen man får hvis alle har likt klistremerke, kunne jo ha vært spennende og se hvor mange man kommer over i løpete av en rånerunde som er medlem i det samme fine felleskapet :) Vel, det var alt, takk for meg :) Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Du er ikke alene om det ønsket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 tenkte og tatovere det på ryggtavla jeg............ Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 klistremerker har vært ønsket lenge. kan ikke love noe dato for når dette skal være i salg. men at det kommer...ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Stilig. Hva blir ca. størrelse på disse? Jeg er absolutt ikke interessert i en bakrute streamer, men en diskre reklame logo kunne jo vært flott. Kanskje kunne vi ventet til vi hadde hold en evt. logo konkurranse (som en i "Slitan med nytt forum" foreslo). Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Men den må ikke være for liten igjen, må være mulighet og se det når man kjører forbi noen :P Ellers er jo vitsen nesten borte :) Design Konkurranse hadde vært toppers, helst der vi stemmer frem selv hva vi vil ha.. Jeg betaler gjerne 500 kr for et klistremerke :) Da 450 av disse skal støtte Forumet direkte! Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Er vel ikke alle som har råd til å betale 500 kroner for merkene.. selv om viljen absolutt er der, for dette forumet er ett bra tiltak! Ønsker heller at det fungerer som i dag, med credits og at dere legger ut litt info igjen om hvordan man betaler.. eventuelt at man (som i f.eks VACN) betaler en medlemskontingent hvor man får klistremerker og klubbkort. Men da bør for det første prisen ligge på 250-350 kroner som i andre klubber, og så trenger jeg vel ikke si at det frister ytterligere å være medlem dersom medlemskapet gir rabatter hos enkelte forhandlere.. Hvor mange av oss forumbrukerne handler hos f.eks Autospar og Powerzone? Autosound og Soundpreassure? (Bare eksempler, kunne sikkert ramset opp flere) Det jeg vil fram til er at vi er flinke til å vidreformidle både positive og negative erfaringer etter at vi har shoppa litt, og dette tror jeg gjør at forhandlerene tjener på oss og kanskje er villige til å gi medlemmer rabatt. VACN har iallefall greid det veldig bra, noe som gjør at jeg som medlem der har rabatter hos Møller på 27%, dekk over 17" har jeg 32% rabatt på.. og jeg vet at dette kan fungere for oss her på forumet også! C1 Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 ordene % og avslag lokker mange ja, ening med den idene din der. di som kjøper feks merket får ett klubbkort eller noe, med litt rabatter på snacsene steder....kjekt med slikt Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 hva med generellt forbud mot "bilforumet.net" frontrute streamere.. ? bare en tanke... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by hfracing hva med generellt forbud mot "bilforumet.net" frontrute streamere.. ? bare en tanke... Frontrute streamere er jo forbudt i utgangspunktet, samme hva som står på dem.. ;) Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Dette har vært oppe flere ganger før, men ingenting blir gjort! Mitt ønske er: *Medlemskontigent 300 - 400,- i året *Medlemskort *Klistremerker *Rabattavtaler Medlemskort og to klistremerker fåes ved betaling av kontigent. Merker utover dette kan kjøpes. VWAudi-klubben klarer dette uten problem, så hvorfor kan ikke vi klare det? Moderatorer: Få ut fingeren, eller sett andre på saken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Ja, betaler gjerne.. Men hvis dette tar lang tid og gjennomføre så holder det i lange baner med et klistremerke :) Sånn at jeg får vist folket at jeg er små-autofil :) Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 vi kommer tilbake med priser og størrelser på merker etterhvert. beklager at det har tatt tid. desverre for meg og marius, så er det bare 24 timer i et døgn.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Håper alle som sier de skal ha dette har det like mye i lommeboka som i kjeften! Hadde vært for ille om Marius og de andre dro igang dette så var det bare noen titall som støttet det. (Jeg er helt med så sant det ikke lanseres på et veldig dumt økonomisk tidspunkt) Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Januar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 jeg vil bare meddele at jeg er med:D men for tiden er det smått med penger.. akkurat ferdig med alt på lappen.. venter på oppkjøring der blir det 3000 til.. så nå må jeg få på forsikring på bilen, der blir det 12 laken til:eek: så skal jeg ha litt penger til bensin:rolleyes: men en 200 - 300 for ett klistremerke skal jeg klare å dra frem Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg