Gå til innhold

Bilforumet.net Klistremerker osv :)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jonaldo

Dette har vært oppe flere ganger før, men ingenting blir gjort!

Mitt ønske er:

*Medlemskontigent 300 - 400,- i året

*Medlemskort

*Klistremerker

*Rabattavtaler

Medlemskort og to klistremerker fåes ved betaling av kontigent.

Merker utover dette kan kjøpes.

VWAudi-klubben klarer dette uten problem, så hvorfor kan ikke vi klare det?

Moderatorer: Få ut fingeren, eller sett andre på saken!

Dette med rabattavtaler er litt enklere å få istand når det dreier seg om ETT bilmerke, tror jeg. Siden omtrent ALT av merker er representert her på forumet, ville det blitt kjipt for de som ikke får noen slik avtale. Er jo ikke alle som kjører Volvo eller Ford....

BMWCCN har rabattavtaler hos BMW. VACN har avtaler hos Møller :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Kunne jo fått til rabattavtaler på dekk og felger da?Stoler/ratt/girkuler osv burde da også være mulig å dra i land noen rabattavtaler på..

Ta en prat med http://www.felgimport.no/ ?

Helt enig

Kan prøve og få noe rabatt noen tuning butikker. f.eks Crazy Tuning. På samme måte som be-4-you medlemmene for rabatt i butikken dems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Slim!

Satan. Jeg fikk ikke "mer" enn 10500 med delkasko på min. Du har vel prøvd hos Gjensidige?

ja det var der jeg fikk den "helt ned" i 10500... billigste jeg har klart å finne hittil.. er det noen som klarer¨å få noe billigere sted for ungdom under 24?? som bare får start bonus..

Det er noe du også burde tenke på karlsen.. hvor "fetere" eller bil med mer power da.. blir det dyrere.. burde legge av litt spenn til forsikring å!!

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider