rgusland Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Jeg skal bytte motor på min Carina E 95 mot 1,6 Japansk type (JT) Motoren har dyser i toppen. Kan jeg bruke en motor fra en bil engelsk Carina (SB) som har dyser i toppen, eller må jeg få tak i en JT motor med dyser i toppen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Mai 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Klarer ikke helt se for meg forskjellen her jeg sitter nå, men i utgangspunktet skal det ikke være noe problem å bruke disse om hverandre som jeg vet. Mulig du må skjøte noe ledninger for å få alt på plass, men jeg antar at det meste der vil gå ganske greit å få på plass. =) Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rgusland Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2009 Jeg kan ikke få problemer med styringa av det hele i bilens "hjerne"? Bilen min har Denso fordeler, bør jeg passe på det også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg