stukaG Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 (endret) Awraight! Etter mange år uten einzer, har jeg gått til innkjøp av ein 83 mod GTI. I bolig annonse termer kan den beskrives som en bil med masse potensiale og sjarm. I virkeligheten er det en bil som ser jævlig ut og som trenger enn del arbeid for å bli EU godkjent, men trur ikkje den ska ver så aller verst teknisk. Bilder med mer kommer etter hvert:) Endret Mai 5, 2009 av stukaG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stukaG Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 (endret) Litt bilder fra salgs annonse.. Først på programmet for bilen var kleen up innvendig, der fant eg litt av hvert. Blandt annet 1/4" verktøysett, 1/2" skralle, 25kr i pant og en julekalender!!:crazysant: Etter en grundig utvendig vask ble det lakkering av grill, ettersom den var rød! hehe, frekt... Her har eg fått på mørke lykter med kryss, fett. Har hatt nogen 8x13" Ally cats liggende som bare måtte prøves på bilen. Haha, greie bredde på på dette ja, ska nok gå med skikkelig strekk og blodsenk. Endret Mai 8, 2009 av stukaG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stukaG Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Videre planer for bilen, blir jo som sagt blodsenk og 8x13 felger:) Men første prioritet er å skifte clutch, ettersom det er litt problem å kjøre den nå:) Så må eg ta en service på den, bytte bremser, fikse håndbrekk, klamre opp bremserør og en hel bråte med småting:( Jaja, eg viste jo eg kjøpte meg arbeid:) Utsenet på bilen har eg ikkje bestemt meg for enda... Skal den fortsatt ver matt svart, eller kansje panzer grå, bare grunning eller trenger den noe lakk/grunning i hele tatt? hmmm... Får tenke på det... Viss noen har baklykter og sideblinkers så trenger jeg det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Lekkert ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Utgangspunkt eller ikke, du bor jo i rette VW-kant av landet, så med litt felger og senk à la Stavanger-gutta blir dette bra vettu ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stukaG Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 (endret) Gudd å ha venner som har litt delelager. Hentet meg coilovers på vei hjem fra arbeid i går:) Tror dei må på bilen i kveld:) Fekk og ny clutch i går, så det blei nogen timer med arbeid for å få den på plass i bilen, men resultatet ble upåklagelig. Bilen gjekk som enn drøm:) Her er noen bilder, girkassen fikk seg også en grundig vask, det trengtes:) Før. Etter:) Endret Mai 8, 2009 av stukaG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stukaG Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Dritt bilder... link til galleri:) Medlemsprofil - Bilforumet Galleriet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Dritt bilder... link til galleri:) Medlemsprofil - Bilforumet Galleriet Høyreklikk på bildet du vil legge inn og gå på properties. Merk filnavnet (slutter med .jpg) Klikk på ikonet over her(det gule med fjellet på) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stukaG Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Blei senk i går og GTI leppe i går:) Problemet er at GTI leppa røyk på prøveturen:( Hehe, litt svinn må en regne med:) Mens me var ute å kjørte fekk kammeraten min enn lur ide, ke om me fjerner lakken på lyktene med malingsfjerner? Men når me først er i gang, ska me kje sjå koss det blir med å ha det på heile bilen? Haha, frekt:) hehe sykt.. Hmm... Va nok litt hissigt for baklyktene dette stoffet..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Haha, se der har me jo den nydelige bilen! Blei vakker med malingsfjerner....;) Kati får du smelt på Allycat`så då? Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stukaG Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Satse på at det blir ordna i helgå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morti92 Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Dette var det rette stuket:cool: Siter Stoler selges!! 2500,-! http://www.bilforumet.no/tuning-styling/232154-2-x-racing-sportstoler.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stukaG Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Då blei plutselig bilen senneps gul. Blei ikkje så gale egentlig når eg fekk frisket opp fargen på fangere og sånn:) Må lakke bredderne og fikse listene, så blir det bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Detta vart tøft! Blir bøllete med noen feite felger. Tru det hadde blitt knall med rød lakka baklys og vanlig leppe. Leppa får du jo fra veng for under 200 kr og ikke like utsatt som gti leppa du hadde ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Stavanger-mafiaen slår til igjen.. :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg