Gou Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Sitat Originally posted by PrinsWilhem Da er du flink hvis tar den framove istede for bakover.. det hørres ganske utroligt lurt o ja.. men er faktisk ikkke så vanskeligt som du vil ha det til.. se for dg en akseptabel hastighet på 100km/t.. det små regner.. kjører en buss forann dg.. plutseligt komme det en lastebil i 90km/t mot deg.. ruten blir skitten.. du ser ingen ting.. i all hast så skal du "vaske" ruten.. du stresser.. resultatet blir : bakruteviskeren starter.. i tilegg til front viskerene :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 det der har jeg aldri prestert å få til men.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Sitat Originally posted by PrinsWilhem Da er du flink hvis tar den framove istede for bakover.. Nja... er ikke så sikkert det. På min far sin Opel Astra er det slik at hvis du spyler rutene forran og slepper spaken (ikke holder igjen ved tilbakeføring til utgangsposisjon), så spretter den ned i den posisjonen der hvor bakruteviskeren starter, altså fremover. (hvis noen forstod hva jeg mente... :confused: ) Med denne modifikasjonen på hans bil, ville da bakluken åpnet seg. Man han har jo Opel da..... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Januar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Sitat Originally posted by PrinsWilhem det der har jeg aldri prestert å få til men.. er bare snakk om en liten puls som skal til.. skal ikke så mye til før den bak aktiveres.. men nok om det... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg