e-36 burnout Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Ikke det jeg tenkte på... Tenkte mer på en tabell som viser at du får så og så mye i bot for å ligge f.o.m en fart t.o.m en fart... skjønner? Tabell over bøtesatser, og hvilke fartsovertredelser som gir 1 prikk, og hvilke som gir 2... det var det jeg var ute etter... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 /\ Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myhrer95 Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Min bror ble tatt i fotoboks i dag. Han er 18 år, og har førerkort på prøve. Han kjørte i 85 km/t i 60-sonen. Er det fare for at han mister lappen, og evt. hvor lenge? Hvis han ikke mister den, hvor mange prikker, og hvor mye i bot kan han få? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zebbe Skrevet November 22, 2010 Rapporter Share Skrevet November 22, 2010 ble tadd i 89 i 70 jeg og fikk bare med meg en regning (som det ikke står frist eller noe annet enn pris på) har ikke hørt noe i ettertid.. =S (fikk btw 3600 i bot for de som lurer... -.-") til deg over her så TROR jeg ikke du mister lappen i fotoboks(med mindre det er grov trafikkforseelse eller noe..?ska ikke si no sikkert .. :P Siter What About the good things Hitler did?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg