Dice Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Hva er poenget med det egentlig? For vær upgrade du gjør, så har motstanderene den sammen pakken. Så har de lagt inn en "catch up" effekt på motstanderene, slik at selv om du er så heldig å lede litt, så kommer en av bilene til å ta deg igjen og mest sannsynlig kjøre på deg. Motstander bilene snurrer ikke rundt når de treffer noe, det gjør din bil, hver gang. Man får også en følgesbil som skal ødelegge for deg. Prøv det ut. I starten, ta lite boost på, og du vil se at "følgesbilen" gjør det samme. I tillegg er det kalkulert inn hvor du mest sannsynlig kommer til å kjøre ut av en sving, så de programmerer inn en bil der, som man SKAL kjøre på. Fy fan, dette er det verste spillet jeg noen gang har kjørt. Hvis du vil runde spillet enkelt. Kjør Golf uten upgrades, bare samle inn penger. Så kan du lett kjøpe "drømmebilen" uten at du trenger å kjøre den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 kunne ikke vært mer enig. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 "Catch up" kan man jo skru av hvis man så ønsker. Selv synes jeg det er mer morro når alle bilene går like fort. Blir litt kjedelig hvis du tar dem igjen etter en runde, liksom. Og siden du vet at det kommer til å være en bil rundt svingen, så er det jo bare å ta en annen linje igjennom svingen. Når det er sagt, så synes jeg ikke spillet er så veldig morro (for "ricer" for min smak). Har spillt igjennom hele spillet, og kommer nok aldri til å installere det igjen. Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 enig her ja, fine biler, men spille er ikke akkurat så jævli bra. utrolig irriterende å lede hele tida og så bli tatt igjen rett før mål Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 helt enig....(ps. nfsu til salgs) Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Er stort sett enig i mye her ja, det jeg vikrkelig ble skuffa over var mangelen på frihet. Det burde vært slik at ting kosta mer, (gjerne mye mer) penger, så var alt tilgjengelig fra starten. Da kunne man velge hva man skulle bruke penger på, styling eller trimming. Så kunne man jobbe seg oppover, med bedre og bedre kjøretøy, med et mye bedre "ny-på-stripa"-preg. Skuff skuff. Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Så på internett at det bare var riskokere der jeg og :) greit det, litt ensformig, så har alle de andre NFS spillene vært utrolig skuffende i fysikken, kun arcade, kan sammenlignes med Wipeout. Den eneste plussen er jo at man ser ut til å kunne style bilene litt, men hva er poenget med det? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by Dice Hva er poenget med det egentlig? For vær upgrade du gjør, så har motstanderene den sammen pakken. Så har de lagt inn en "catch up" effekt på motstanderene, slik at selv om du er så heldig å lede litt, så kommer en av bilene til å ta deg igjen og mest sannsynlig kjøre på deg. Motstander bilene snurrer ikke rundt når de treffer noe, det gjør din bil, hver gang. Man får også en følgesbil som skal ødelegge for deg. Prøv det ut. I starten, ta lite boost på, og du vil se at "følgesbilen" gjør det samme. I tillegg er det kalkulert inn hvor du mest sannsynlig kommer til å kjøre ut av en sving, så de programmerer inn en bil der, som man SKAL kjøre på. Fy fan, dette er det verste spillet jeg noen gang har kjørt. Hvis du vil runde spillet enkelt. Kjør Golf uten upgrades, bare samle inn penger. Så kan du lett kjøpe "drømmebilen" uten at du trenger å kjøre den. Så rett så rett... Har spilt det endel. Har Skyline med full Level 3 spec nå. Er helt enig i det du sier. F.eks. hvis jeg gjør det bra, og leder en del, så legger computeren inn en felle. I DEN svingen det ALDRI er bil ellers, er det HELT sikkert bil DA. Altså, aldri da den "lure" snarveien på siste runde hvis du leder... Irriterende når man vet man er en verdig vinner og spillet gjør alt for ødelegge for deg. Jippi, nå må jeg ta hele det kjedelig racet på nytt. Kanskje jeg driter meg ut selv denne gangen, så jeg må restarte igjen. For når ikke jeg taper meg ut gjør computeren det for meg......HEIA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Men men... NFSU var dømt til å bli sånn Arcade crap! Hvis du vil ha skikkelig bilsimulator (online!) .. http://www.liveforspeed.com FF-ratt anbefales på det sterkeste! ;) Her kan du stille "alt". Og det har mye å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Det er også catch up andre veien.. Legg deg en runde bak å se hvor enkelt det er å ta dem igjen... Skulle jo tro dem stod stille jo. Men men,har fullført det jeg. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Dice Hva er poenget med det egentlig? For vær upgrade du gjør, så har motstanderene den sammen pakken. Så har de lagt inn en "catch up" effekt på motstanderene, slik at selv om du er så heldig å lede litt, så kommer en av bilene til å ta deg igjen og mest sannsynlig kjøre på deg. Motstander bilene snurrer ikke rundt når de treffer noe, det gjør din bil, hver gang. Man får også en følgesbil som skal ødelegge for deg. Prøv det ut. I starten, ta lite boost på, og du vil se at "følgesbilen" gjør det samme. I tillegg er det kalkulert inn hvor du mest sannsynlig kommer til å kjøre ut av en sving, så de programmerer inn en bil der, som man SKAL kjøre på. Fy fan, dette er det verste spillet jeg noen gang har kjørt. Hvis du vil runde spillet enkelt. Kjør Golf uten upgrades, bare samle inn penger. Så kan du lett kjøpe "drømmebilen" uten at du trenger å kjøre den. HAHA..så jævla bra. Jeg har hatt de samme problemene men har holdt kjeft om det..i tilfelle det bare var meg :P men bra noen spytta det ut..pleier som regel å være slik, at alle andre kommer da diltenes etter. Har nesten kasta maskinen ut av vinduet ved enkelte anledninger.men bra jeg er før klok enn etterpå klok :P hehe men kan si det sånn..tror det aldri har kommet så mange stygge ord ut av munnen min som da jeg spilte NFSU. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Jeg syntes spillet er bra jeg! Catch up er jo ikke noe problem, men det gjør det jo litt mere nervepirrende når du MÅ kjøre bra for å vinne..... Bilene som er "programert" inn i svingene ligger jo i de dårligste sporvalgene. Er jo bare å skjerpe seg og finne den beste lingen for å unngå sammenstøt. Jeg ser også ofte at motstanderne snurrer og blir stående i midtrabatter o.l.... Det var jo litt av det kule med spillet at de heller ikke er perfekte. Fartsfølelsen er jo også bra i dette spillet. Topp driftespill i forhold til feks Gran Turismo.... NFS Hot Pursuit 2 var favoritten min frem til Underground kom, men siden de er såpass forskjellige i oppsettet så er det vanskelig å si hvem som er best. Jeg har ikke rundet spillet ennå, men det har gått overraskende lett hittil. Det er jo litt kjipt.... To ting jeg lurer på: I Underground Mode. Man vinner biler, men må alle stilles med like mods? Bytter du felger på den ene så følger jo resten etter! Hvordan bytte farge på vinylen? Ser at noen av dere har gjort dette.... Jeg får bare hvitt/sølv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Mod'en følger bilen når du bytter. Jeg tror du får farget vinyl etter som du løser opp nye vinyl leveler (uten å være sikker). Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Jonaldo Hvordan bytte farge på vinylen? Ser at noen av dere har gjort dette.... Jeg får bare hvitt/sølv! Litt dårlig design akkurat det. Du må bruke musa, føre den over den av de fire vinylene du vil farge slik at boksen blinker, så trykker du på "vinyl colour". Kan ha forskjellig farge på alle 4. Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Det mest kjedelige i hele spillet er drag! Du må nesten krasje 10 ganger per bane før du har klart alle hindrene. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg