Slim! Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by Mosy Litt dårlig design akkurat det. Du må bruke musa, føre den over den av de fire vinylene du vil farge slik at boksen blinker, så trykker du på "vinyl colour". Kan ha forskjellig farge på alle 4. Nice. Det må jeg prøve. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Mosy Litt dårlig design akkurat det. Du må bruke musa, føre den over den av de fire vinylene du vil farge slik at boksen blinker, så trykker du på "vinyl colour". Kan ha forskjellig farge på alle 4. Hvordan gjør man dette på Playstation da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Jonaldo Hvordan gjør man dette på Playstation da? eller på xbox for den saks skyld!! har oxo sett at på lodinga før et race, så kommer det opp bilder og sånna tips.. på et av bildane så har den ene bilen sånna "farge flekker" på fangeren.. hvordan mekker man til det?? har sjekka litt rundt på spillet men finner ikke noe.. BTW: NFSU er kanon bra syns jeg.. det har da seff sine små feil men ikke noe som er overdrevet storer problemer.. men man skulle kunna kjøpte tuning og styling hver for seg ja.. som en har sa.. i stedenfor å vinne det gradvis.. NfS-gründerne har noe å lære fra GT3 og 4 til neste spill i NfS klassen kommer ut!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Hvordan gjør man dette på Playstation da? trykker på # Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by Krissa trykker på # Bare å trykke på "firkanten"? Så greit... Skal prøve når jeg kommer hjem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 På Xbox trykker du på X når du har valgt hva du skal ha..... Hvis dekoren har to farger kan du velge farge på begge... Jeg fikk 19" i går kveld som premie... men jeg angrer på valget.... går det å omgjøre det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by JHU På Xbox trykker du på X når du har valgt hva du skal ha..... Hvis dekoren har to farger kan du velge farge på begge... Jeg fikk 19" i går kveld som premie... men jeg angrer på valget.... går det å omgjøre det? Det er bare å skru på de gamle felgene dine..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Jo ja... men de er kun 18" Jeg tenkte kansje det var mulig å velge ett av de andre valgene.... men de blir vel låst opp etter hvert uansett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by JHU På Xbox trykker du på X når du har valgt hva du skal ha..... Hvis dekoren har to farger kan du velge farge på begge... så med andre ord så trøkker du bare 2 ganger på x da..eller tar jeg helt feil nå?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by JHU Jo ja... men de er kun 18" Jeg tenkte kansje det var mulig å velge ett av de andre valgene.... men de blir vel låst opp etter hvert uansett... Ja, du vinner stage 1, 2 og 3 på felgene akkuratt som med resten av stæsjet...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Nja... trykk x en gang så velger du farge 1... så trykker man vel A for å bekrefte det valget.... og vips står det "Vinyl color 2" og du må velge den og.... Makes perfect sense... andre gangen... :-) Er det fler enn meg som bytter bil til ulike grener.... den bsiste bilen jeg fikk var Accura... men den går det jo ikke å drifte med så da åker jeg Subbe... Hvilken er den ultimate "all-round" bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 jeg har lagt min elsk på supra,20sx og skyline..men skylinen er ræva å drifte med da.. der er supra`n og 240`n samt rx7 de beste!! de 3 første er geniale all-around biler.. mens den siste (rx7) en meget brukbar!! hehe takk for tipset om farge på vinyl..må sjekke det når jeg kommer hjem etterpå..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Når det gjelder bruk av biler, bruker jeg Rx7 til drift, S2000 til drag og skyline til banekjøring. (sprint, knockout og curcuit) Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Med og bytte bil klarte jeg og få 20" felger på mazdaen :D Ble kult Noen andre som har klart det? Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Jepp! bilde 20" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg