ecko Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 det høres ut som om alle som klager her enten er (unnskyld meg men) dårlige, eller rett å slett ikke har tålmodighet! Personlig greide jeg 106 av 111/112 løp på en uke, jeg har sliti med 6runders løpet i lang tid nå Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Originally posted by ecko det høres ut som om alle som klager her enten er (unnskyld meg men) dårlige, eller rett å slett ikke har tålmodighet! Personlig greide jeg 106 av 111/112 løp på en uke, jeg har sliti med 6runders løpet i lang tid nå Vel.. jeg fullførte spillet 113/112 på 4 dager, og mener mange/alle klagene her er opriktige og meningsfylte, NFS:U var et arcadespill, grafikken og fartsfølelsen var bra, men de klarte liksom ikke noe mer en det, EA. (Til min store skuffelse). Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Januar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2004 Jeg hadde håpet at NFSU skulle være litt mer som Street Legal, men med brukbar grafikk og sekstusen bugs mindre. DA hadde vi snakket spill! Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 NFS vil alltid være arcade spill, det vel noe de fleste vet... Synes spillet var artig å spelle gjennom iallefall =) Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Som jeg sa innledningsvis, så er spillet drittdårlig. Og jeg mener jeg har gode grunner til å mene dette (se over). Har rundet spillet, men fy fan for noe stress. Letteste måten å gjøre det på er: Etter man får uppgrades, så skifter du tilbake til stock igjen og gjennomfører nye race. De andre bilene må følge din tune-up så det er ikke ett problem. De eneste upgrades du bør gjøre på bilen din, er dekk, suspension og bremser. MEN; ved Tournament, så må du nok skifte tilbake til alle upgradsene dine. Men husk å ta dem av igjen etterpå. Hvis det går fantastisk dårlig, og du kræsjer i f.eks tunnell stolpene, så prøv dette; bare sitt og vent. Ikke kjør, når de har et forsprang på ca 13-15 sekunder, kan du begynne å kjøre igjen og du VIL ta dem igjen relativt kjapt. De fleste bilene er gode til drift ( selv om de har forhjulsdrift, lol), men husk å sette på stock hjul før du drifter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Cheater :D Har bare bytta til nye biler hvis jeg liker dem jeg, og oppgradert alt jeg kan oppgradere. Angående drift er Mazda RX7 helt RÅ på drifting, gjerne med level 3 på alt ;) Den trenger bare en sjåfør som får litt snurr på motoren gjennom svingene. Kanskje lettere med dårlige dekk osv, men jeg drar allikevel over 70k på gode drifts. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Enig i at rx7'en er konge på drift. mx5 er heller ikke så værst med max upgrade.... Rundet spillet i går og fikk bodykit. Det var fett! Funka det med å skifte farge på vinylen også. Ble mange bra bygger i går :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Greit at dere syter at det er et dårlig spill og spillbarheten er dårlig bla bla bla. Spillet i seg selv er godt. har en god gameplay selv om man får litt teite situasjoner noen ganger. f.eks kjøre i en bil o.l Det er surt, men sånn er det.. Favoritten min er å presse konkurrentene i stolper og biler. Og til dere som syns det er teit å vinne dekals og at man ikke får alle engine mods med en gang? Det kommer garantert flere spill i denne sjangeren.. Husk dette er første NFS i denne sjangeren.. Mer vil komme.. er det noe som er IRRITERENDE med dette spillet er alle kjipe jævlene online. Så fort de taper så quitter de.. å ligger de på andre så jukser de så skyline deres suser forbi i over 700 km/t langt oppe i lufta. Jeg ble så forbanna da at jeg svorte at jeg ikke skulle spille NFSU noe mer.. Så nå har jeg kjøpt meg Battlefield 1942 og nyter det.. Cherio m8s Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Det som jeg syntes trakk ned VELDIG mye, er de prikkene så representerer acceleration, top speed, handling og slikt. Skulle heller hatt mer tekniske spesifikasjoner, som hk,nm,psi mm. Er jo det som er det tøffe å si "jeg har en supra som har 700hk!" ikke "jeg har en supra med 4prikker på acceleration" :) Skulle ikke værrt EA som laget spillet, de skal alltid lage spillet så veldig mangfoldig slik at alle kan spille det. Ventet spennt på underground, men jeg må si jeg ble ganske skuffet over det når det kom ut. Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Bare jeg som savner "Replay" ????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Golf T&Nos så klart! HAHA..så jævla bra. Jeg har hatt de samme problemene men har holdt kjeft om det..i tilfelle det bare var meg :P men bra noen spytta det ut..pleier som regel å være slik, at alle andre kommer da diltenes etter. Har nesten kasta maskinen ut av vinduet ved enkelte anledninger.men bra jeg er før klok enn etterpå klok :P hehe men kan si det sånn..tror det aldri har kommet så mange stygge ord ut av munnen min som da jeg spilte NFSU. Hehe...da tviler jeg på at du har prøvd 2 player på tekken også er motparten så jævlig feig. DA kan jeg love deg at det blir utdelt noen slag og ord ass!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karmann Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Siden det er så mange som klager på dette spillet, truer med å hive pc'en i veggen etc....Kan ikke jeg som ikke har prøvd det enda få kjøpt det billig av en av dere? Til PC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Januar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Bare jeg som savner "Replay" ????? JOOOOOOOOOOOOOO, savner det mye. Men EA er vel for kjip til å ha det med, da vi kunne ha sett hvordan de "cheater" puterbilene kjører i 380 i svinger for å ta deg igjen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg