Urstad90 Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 (endret) Har hatt samme høytalerne i over et halvt år nå, og vet hva de tåler. Men i denne siste uken har diskantene begynt å skurre ved høyt volum. Jeg tenkte først at de var sprengt, men noen dager senere jeg var ute med bilen var lyden helt fin igjen, uten at jeg har vært borti noe som helst.. Jeg kjørte en liten halvtime til det begynte å skurre igjen, og det tok bare samme tiden til lyden var fin igjen. Jeg skjønner ingenting av dette. Noen som kan ha peiling på dette? :o Diskantene er koblet direkte til spilleren btw.. Endret Mai 5, 2009 av Urstad90 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Dårlig kontakt eller brent spole muligens. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Har du koblet diskantene direkte til spiller uten delefilter? Det er iallefall ikkje diskantene begeistra for! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrustNo1 Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Kan også være at delefilterene til diskantene ikke er helt tilstrekkelig. Har selv hatt det problemet flere ganger at begrensningen ligger her. Siter 1993 Toyota Mr2 turbo på glade sommerdager 2001 1,8t Audi A4 Quattro på triste vinterdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Feil i forsterker? Vært borti det og faktisk... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urstad90 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Problemet er løst. Skiftet jordingspunkt til spilleren enda en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg