Gjest Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Hei, Har en Helix Dark Blue 1000.1 og finner selvsagt ikke igjen manualen.. Hverken hjemme eller på nettet... Det står "bridged" på +'n til høyre, betur det at jeg skal bruke - på den andre kanalen? Isåfall... Hvorfor kommer det ikke noe lyd der? :P Den spiller kun når jeg kobler den inn på den ene kanalen =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 http://www.lydfabrikken.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=278&category_id=40&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1 Det er jo ein monoforsterker! Du har jo berre 1 kanal. (men du har sikkert 2 tilkoblinger) Berre koble på den eine siden du Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Veit at det er en monoblokk, men det står som sagt "bridged" på +'n på høyre side. Jeg fikk kun lyd ved å bruke + og - på høyre side, så da får det så være.. Lurte bare på om den ene utgangen var brent eller noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 So du får ikkje lyd på venstre side? Har du brukt begge signalinngangene? (venstre og høgre) Kvifor det står brigded på den veit eg ikkje! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg