knutlib Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 (endret) Hei. Har en -95 3,3 som nå skal inn på den berømte EU. Etter forrige Eu har nødblinken sluttet å fungere. Har X-byttet bryterpanel og "BLÅTT" rele fra en bil som det fungerte på, så de delene er det ikke. Startet med klapring i rele og etterhvert helt dødt. Noen som kan hjelpe? Endret Mai 6, 2009 av knutlib Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 prøv å "slå" forsiktig på releet. kan være at det releet du har fått deg har tatt kvelden det også;) kan vell også være pærer og lignende.. Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutlib Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 prøv å "slå" forsiktig på releet. kan være at det releet du har fått deg har tatt kvelden det også;)kan vell også være pærer og lignende.. Har sjekket mitt og det andre mot en bil som fungerte. Og kryssbyttet og sjekket etterpå. releet er ok. Blinklysene fungerer som de skal til begge sider. Kan det være et eget rele for nødblink? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 ja er det på mine ivertfall.. må vell nesten være det? Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutlib Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Har sjekket noe vidre på det selv. Måler ca 7,0V på den ledningen som går inn på blink-releet og når jeg kopler rett fra batt til rele med nødblink inne, så klaprer det i releet, men ikke ved vanlig blink og spenningen synker fra 12.4 til 9,0. Så detr er noe som trekker strøm. HAR NOEN SKJEMA PÅ DET ELEKTRISKE PÅ DENNE BILEN?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 hmmm.. det står ikke flere rele der nei? er bare det ene? jamen litt merklig at det skulle komme en strøm "tyv" etter releet sånn plutslig da? du skulle hatt ett koblingsskjema ja! hadde blitt litt bedre da.. men hør med en forhandler av din bil, eller merkeverksted så kan dem kanskje hjelpe deg med koblingskjema. Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutlib Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Sjekket med to verksteder og ingen hadde skjema, eller ville gi meg det, men ville kjøre en diagnose på den. Har sjekket en del i dag selv, men ble like grønn. Når jeg slår på nødblink, så slukker blinklyset om det står på, mens på delebilen så blinker alt. Målt meg frem og tilbake, men like klok på dette her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg