Boundish Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Hei! Jeg bestilte meg en ny telefon fra elkjøp sin nettbutikk her om dagen og lurte på om d er noen her som noen erfaringer med leveringstid og f.eks hvordan den f.eks sms varslinga dems virker new_yes.gif ? På forhånd takk:) Siter 1990(1991) Nissan Primera 2.0 SLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Ville ikke heeelt stolt på noen av de store kjedene. Dette er riktignok Elkjøp, men da jeg hadde min tlf til service der for et par år siden sa de det skulle ta litt over en uke (Og de skulle bare oppgradere systemet). Etter 2 uker ringte jeg dem, og var litt småirritert. Da fikk jeg svar tilbake om at tlfen min lå på Elkjøp klar til å hentes... Og de skulle egentlig sende meg en SMS når den var ferdig (Fikk lånetlf) Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Ville ikke heeelt stolt på noen av de store kjedene.Dette er riktignok Elkjøp, men da jeg hadde min tlf til service der for et par år siden sa de det skulle ta litt over en uke (Og de skulle bare oppgradere systemet). Etter 2 uker ringte jeg dem, og var litt småirritert. Da fikk jeg svar tilbake om at tlfen min lå på Elkjøp klar til å hentes... Og de skulle egentlig sende meg en SMS når den var ferdig (Fikk lånetlf) Kan ikke si at jeg kjenner meg igjen her! For jeg fikk nettop en tekstmelding hvor det står: Dere produkt er nå ferdig og kan hentes i vår serviceavdeling. Husk hentelappen dind. Mvh Elkjøp! Du har nok bare vært uheldig! jeg er meget fornøyd med Elkjøp! aldri fått noe negativt inntrykk av dem! Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Kan ikke si at jeg kjenner meg igjen her! For jeg fikk nettop en tekstmelding hvor det står: Dere produkt er nå ferdig og kan hentes i vår serviceavdeling. Husk hentelappen dind. Mvh Elkjøp! Du har nok bare vært uheldig! jeg er meget fornøyd med Elkjøp! aldri fått noe negativt inntrykk av dem! Ellers er det du som er det ene heldige tilfellet ;) =P Edit: Stod det ikke Expert i ste??? =S Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Den fungerer helt ok... :P Fikk varsling, og varene kom svært fort den første gangen. Den andre gangen kom de i overskuelig tid, men uten noen som helst varsling.. :P Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 leverte pcen min til dem, til bytte av cdstasjonen og de brukte 2uker på det:) fikk sms fra dem og. meget fornøyd:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 elkjøp er konger, var foreksempel ute i regnvær med koss headset mitt:P etter det skuret det på venstre øre. ja det er bare å gå inn å hente deg en ny:D Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 elkjøp er konger, var foreksempel ute i regnvær med koss headset mitt:P etter det skuret det på venstre øre. ja det er bare å gå inn å hente deg en ny:D Også skal det sies at Eljøp tar BLODPRIS for Koss PortaPRO, og de sender det bare rett tilbake til Koss når det blir ødelagt ;) Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Hmm.. dette er vel kanskje snakk om postens sms-varsling? Forstår det slik at trådstarter har bestilt en telefon på nettet, regner med den skal komme i posten? Da kan man be om varsel på sms når pakken kan hentes på postkontoret feks.. Dette fungerer i alle fall etter mine erfaringer aldeles utmerket. Om Elkjøp har noe eget system i forbindelse med service og slikt, vet jeg derimot ingenting om .. raaneren91; ang Koss Portapro headsets, så bør det jo fungere slik hos de aller fleste som selger dem, det er endel av Koss' velkjente garanti.. ;) Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg