toresen Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Hei jeg bulka bilen min :drive2 Jeg bulka hjulbuen på passasjersiden. Jeg skal ha denne av ,men nå har jeg skrudd av 2 skruer fra siden på den og en under. Den henger forstatt litt fast og så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med ledningene til antenna og sånt for og få av hele driten:crazysant: Noen som vet hva jeg må gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Hva slags bil? Tviler på at det er hjulbue du mener her, den er en del av skjermen og må i såfall kappes ut. Er det skjerm du mener? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toresen Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Er ikke helt sikker på hva det heter, men jeg har tatt av alt av skruer som hørte til under panseret au. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 De er ofte limt fast der oppe ved panseret. Du må nok muligens av med støtfangeren også. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toresen Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 De er ofte limt fast der oppe ved panseret. Du må nok muligens av med støtfangeren også. Har løsnet på støtfangeren så det skal vere mulig og bare dra hjulbuen ut. Hvor oppe ved pansere er det limt? Jeg skrudde ut skruene til den og det er ganske løst der oppe kan dra den en del ut der... Det er en opel corsa forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Er muligens limt, var det på poloen. Men fikk den av med håndmakt, skjermen skulle kastes uansett så. Du må kanskje av med støtfanger ja, og det kan være noen skruer i døråpningen og. Det heter forresten skjerm,så vet du det til neste gang :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 min var limt i bakkant, altså ved døra. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toresen Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Er muligens limt, var det på poloen. Men fikk den av med håndmakt, skjermen skulle kastes uansett så. Du må kanskje av med støtfanger ja, og det kan være noen skruer i døråpningen og. Det heter forresten skjerm,så vet du det til neste gang :) Ok men er det limt helt oppe ved antenna der? For det er der og neddåver det sitter. Har letet i døråpningen men var ikke noen skruer der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2009 Det var det jeg mente med bakkant, altså fra antenna og ned til bakken. Uansett så skal du bytte skjermen,så det er bare å rive løs. Pass på døra og slikt da seff... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toresen Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Det var det jeg mente med bakkant, altså fra antenna og ned til bakken. Uansett så skal du bytte skjermen,så det er bare å rive løs. Pass på døra og slikt da seff... Er ikke sikkert jeg skal bytte bare rette ut (det er en skrap bil!) Men er det noe som blir ødelakt om e bare røkker den ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 den sitter vel fast i innerskjermen og under ved kanalen tenker jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 sjekka etter skrua nede i kanalen, fra undersia og opp? og inne i bilen, under dashen, nede på sida. bakom sparkeplata viss du skjønne? kan være at det bare er lim, tectyl og sånn shit som det;) Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toresen Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Fikk den av nå måtte inn i bilen og ta ut no plast greier og der var d noen skruer:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 yes;) bra du fikk han laus:) Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg