ThAMaZTeR Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Sinnsykt bra som vanlig, Zein.. tok meg den frihet å bruke samme interiøret som deg, for å se hva jeg greide å få til.. ble faktisk nokså fornøyd.. alt unntatt interiøret er airbrushet av meg selv.. felgene også :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 flott den der ;) likte SPESIELT den vingen og de lysene var RÅ :) fin airbrushing også der ;) hehe eneste du mangler nå er å endre bakgrunnen I frontvinduet hehe ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 takk.. ålreit med litt tilbakemeldinger, det man lærer av... ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Januar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 hehe jo er kjekt det :) alle har vært nybegynnere en eller annen gang :P j skal snart legge ut MANGE turorials inne AIrbrush og divers modding av biler men nå er det så mye skole :( men de kommer snart mekker ny hjemmeside også ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Du ZeIn hvordan får du laken til bli blank når du skifter fare.... min blir alltid MATT Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 VolvoMan: Fjerner du fargene inni det merka feltet før du velger farge? CTRL+SHIFT+U Da fjerner du alle farger i photoshop. Også kan du velge farge under Image - Adjust - Variations Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 hehe jo for å få beholde glansen i laken tar du FØRST før du bytter lak og ta COLOR range og tar på HIGHLIGHTS dette gjør du på karosseriet ;) så copierer du dett på et EGET lag som du legger over den NYE lakken og vips blank og fin :) men du må kansje ta litt laver opacity hehe ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Ikke for å være pirkete, men på den moden din zein, så ser det ut som en megabulk på en måte i skjermbuen foran fremhjulet hvis du forstår... Det går på en måte innover... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeamOpel Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 jeg kan ikke dette..så jeg er imponert. men vingen står lengre bak på høre siden enn på venstre. men bgateller i mine øyne! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Januar 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 hehe joa bjirn hehe så det men gidd ikke endre det er bare det atj tok litt for mYE highlight der hehe :P hvor på Osterøy bor du j har stebrødre der:) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg