TeamOpel Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 en kompis skal selge en 86 mod Camaro 5.5 L med glasstak som kan tas av (husker ikke hva det heter) Tror den har gått 130 000km eller noe deromkring. vinrød. 100 000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Heter t-tak :) Så er det en 305 stroka til 335 ? Forgasser eller Insprøytning? Hvis bilen er bra, er ikke 100,000 så ille - selvom jeg ser at enkelte strever en del med å få solgt disse bilene. :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 det heter t-tak eller targa som de fleste kjenner det som. er vanlig på 80-talls camaroer og f-birder Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 den 69 som var på den tråden du la ut var sinnsykt strøken. ligger i en litt høy prisklasse. har ikke tenkt å bruke mer enn 120 000,- . har sett en i sverige til 110000 som var i ganske god stand. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Januar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2004 Ja, noen refererer til det som Targa tak, men det er t-tak. Targa tak har ikke "stolpe" i midten. Ken <~~ pirkete i dag Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by RX-7 Ok, tusen takk! Har fått gode svar :) Får se om det blir en Camaro på meg en gang. Har virkelig lyst på en. Da må jeg ihvertfall kjøre ganske rolig med den, eller lite... Bruker jo en del...hehe. Interessen for denne bilen starta da en fyr gav meg link til en heeeelt strøken sort Camaro 67 modell, som var eid av en eller annen Metallicas-stjerne. Den var utrolig lekker! Ble solgt i en høy prisklasse...virka som at den var pusla en del med. Som ny, kanskje bedre ;) Kom akkurat hjem fra en bildelehandletur i California i går, masse snacks til bilen min, siden du tenker litt på forbruk kan du jo gjøre som jeg gjør nå i din framtidige Camaro, kjøpte en 1998 LS1 Alu motor fra Camaro, 5.7 liter. 6 trinns manuell. siste giret er 1 til 0.5 utvekslet. lavt turtall på siste giret med andre ord. bruker 0.8 Liter på mila. 67-69 Camaro er mye tøffere en Rx7 :-), du må bytte avatar. hehe Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Var sjøl i markedet etter en 67-69 Camaro for to år siden og det var vanskelig å oppdrive noen til under 100k. Og de du kunne få for rundt 100 var stort sett biler du nesten måtte gjøre "alt" med! Det vil nesten alltid lønne seg å kjøpe en dyrere en, hvis en har penga... Var og så på en -69 RS/SS i sommer som var ny i Norge og meget fin den var tilsalgs for ca 180k sikle sikle... En kompiss av meg var og interesert men han endte opp med en -67 Firebird med 400 som også var meget fin, denne gikk for 130k. Import i fra statene er jo en mulighet, $ er jo gunstig om dagen.. Men de er populære der også... ikke mange under 10k$ og da havner du fort på 100k innen du har den her. Sjekk ut: http://www.collectorcartraderonline.com/ Jeg prøvde meg også i Sverige, men de er minst like populære der...og prisene deretter. Men det er veldig cule biler, særlig er jeg svak for "pro touring stuket"...... Sjekk ut: http://www.pro-touring.com/ Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by Rat Fink Var sjøl i markedet etter en 67-69 Camaro for to år siden og det var vanskelig å oppdrive noen til under 100k. Og de du kunne få for rundt 100 var stort sett biler du nesten måtte gjøre "alt" med! Det vil nesten alltid lønne seg å kjøpe en dyrere en, hvis en har penga... Var og så på en -69 RS/SS i sommer som var ny i Norge og meget fin den var tilsalgs for ca 180k sikle sikle... En kompiss av meg var og interesert men han endte opp med en -67 Firebird med 400 som også var meget fin, denne gikk for 130k. Import i fra statene er jo en mulighet, $ er jo gunstig om dagen.. Men de er populære der også... ikke mange under 10k$ og da havner du fort på 100k innen du har den her. Sjekk ut: http://www.collectorcartraderonline.com/ Jeg prøvde meg også i Sverige, men de er minst like populære der...og prisene deretter. Men det er veldig cule biler, særlig er jeg svak for "pro touring stuket"...... Sjekk ut: http://www.pro-touring.com/ Fyyyyyyyy flate den var RÅ :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Originally posted by Rat Fink Var sjøl i markedet etter en 67-69 Camaro for to år siden og det var vanskelig å oppdrive noen til under 100k. Og de du kunne få for rundt 100 var stort sett biler du nesten måtte gjøre "alt" med! Det vil nesten alltid lønne seg å kjøpe en dyrere en, hvis en har penga... Var og så på en -69 RS/SS i sommer som var ny i Norge og meget fin den var tilsalgs for ca 180k sikle sikle... En kompiss av meg var og interesert men han endte opp med en -67 Firebird med 400 som også var meget fin, denne gikk for 130k. Import i fra statene er jo en mulighet, $ er jo gunstig om dagen.. Men de er populære der også... ikke mange under 10k$ og da havner du fort på 100k innen du har den her. Sjekk ut: http://www.collectorcartraderonline.com/ Jeg prøvde meg også i Sverige, men de er minst like populære der...og prisene deretter. Men det er veldig cule biler, særlig er jeg svak for "pro touring stuket"...... Sjekk ut: http://www.pro-touring.com/ Den RS/SS'n du så på var vel orange? med 350 motor, jobber sammen med han som har den, hvis noen vil ha en grisestrøken original bil så er den noe av det beste man kan oppdrive tror jeg, ikke matching numbers desverre da. Jeg er jo godt i gang med pro touring stuket nå håper jeg da. prøver å få bilen til å sitte litt i svingene, kjøpt meg litt ålreite bøtte seter og skal sette inn litt moderne motor med manuell gir. Camarodeler er billig!! spesielt i California, alt fås over skranken performance deler har også bra priser, høggerne i USA er fulle av gull til disse bilene. Var på 4-5 høggere, pekte på ditt og datt, så skrudde mexicanerne det ut, tipsa de litt da, og gikk å betalte den hvite mannen på kontoret for delene :-). Det er vel bare sånn det er. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 værsting det der ass!!! hvis den er like strøken under panseret som over, må da den koste vanvittig mye?? var den til salgs ell?? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Hersker Hans Kom akkurat hjem fra en bildelehandletur i California i går, masse snacks til bilen min, siden du tenker litt på forbruk kan du jo gjøre som jeg gjør nå i din framtidige Camaro, kjøpte en 1998 LS1 Alu motor fra Camaro, 5.7 liter. 6 trinns manuell. siste giret er 1 til 0.5 utvekslet. lavt turtall på siste giret med andre ord. bruker 0.8 Liter på mila. 67-69 Camaro er mye tøffere en Rx7 :-), du må bytte avatar. hehe Hællå og velkommen tilbake høres ut som en flott tur på tlf i går gitt misunner deg den :) T56 har faktisk 0,8 på 5th gir og 0,52 på 6th herlig lavt turtall. Tipper på rundt 1l/mila med Datasprut og satt opp for performance ikke økonimi :D Stå på. Erik A Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Hersker Hans Den RS/SS'n du så på var vel orange? med 350 motor, jobber sammen med han som har den, hvis noen vil ha en grisestrøken original bil så er den noe av det beste man kan oppdrive tror jeg, ikke matching numbers desverre da. Stemmer nok det hanse mann..oppe på Grua, fin bil ja!! Driver forresten i samme bransje som dere, jobber i luftforsvaret og skrur "amerikanere" (men de er bygd i Nederland...) stå på med prosjektet ditt, pro touring camaroer er tøffe!!:D Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 kan nokon med Camaro 69-78 mod gjer meg ein tjeneste? finne ut kor breidt det er fra ytterkant av speil til speil? lurer på om garasja mi er for lita =/ garasjeporten er litt smal trur eg. speil til speil eller dei to breiaste punkta på bilen. kar masse breiare bør garasja ver enn bilen som skal inn foresten? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Januar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2004 Originally posted by Rat Fink Originally posted by Hersker Hans Den RS/SS'n du så på var vel orange? med 350 motor, jobber sammen med han som har den, hvis noen vil ha en grisestrøken original bil så er den noe av det beste man kan oppdrive tror jeg, ikke matching numbers desverre da. Stemmer nok det hanse mann..oppe på Grua, fin bil ja!! Driver forresten i samme bransje som dere, jobber i luftforsvaret og skrur "amerikanere" (men de er bygd i Nederland...) stå på med prosjektet ditt, pro touring camaroer er tøffe!!:D Hørte nederland hadde satt sammen noen Camaro 67 modeller med takluke :-). Har aldri sett det da. jaja. Var i garasjen i stad å begynte å installere Aluforinger på bladfjærene, tror det kan bli ganske ålreit, blir nok litt mere dekkstøy. Husker ikke hvor brei bilen min er jeg, men den virker ikke så mye breiere enn mange andre, går fint inn i en normal rekkehus garasje feks, ser ikke ut som at den tar så mye større plasse enn 190n. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Januar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2004 Originally posted by Hersker Hans Kom akkurat hjem fra en bildelehandletur i California i går, masse snacks til bilen min, siden du tenker litt på forbruk kan du jo gjøre som jeg gjør nå i din framtidige Camaro, kjøpte en 1998 LS1 Alu motor fra Camaro, 5.7 liter. 6 trinns manuell. siste giret er 1 til 0.5 utvekslet. lavt turtall på siste giret med andre ord. bruker 0.8 Liter på mila. 67-69 Camaro er mye tøffere en Rx7 :-), du må bytte avatar. hehe Hvor mye må man betale ca for en slik motor? Rundt 20 000 kr? MYE tøffere enn RX-7 3.generasjon sier du? Nja...kommer ann på. Kan jo uansett ikke sammenlignes ;) RX-7 har 1,3 liters motor og Camaro har opp til 5,7 liters V8. :D Begge er uansett to helråe biler, hadde vært fett å ha begge i garasjen! Men Camaro er favoritten for tida. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg