Gå til innhold

montere spoiler m/bremselys

Ranger emnet


TommyB5

Anbefalte innlegg

spørs hvor ledningen til spoileren kommer det :D dette er vel til en sedan ? ..så da må du borre et hull og tette dette samt lakke opp slik at du er sikker på at det ikke ruster...... veit ikke helt om jeg hadde giddi å borre i bilen bare for det men :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hvertfall aldri ha borra. Kjipt hvis du ikke vil ha den mer :p

 

Du skal hvertfall være veldig sikker du borrer!

 

Jepp, men tenker å ha bilen i rundt 1-2 år toppen, førstegangsbil, tenker jeg kjøper meg noe nyere audi a4 eller lignende en av de neste to sommerne :) så er ikke så farlig om jeg går lei av spoilern:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg hadde ikke råd til A4 som førstegangsbil iallefall =(

Men jo, en kompis har med bremselys på på sin 1.8t 96, syntes det ser ganske bra ut, jeg. Aner ikke hvordan den er montert da, den var slik når han fikk den.. Men jeg er ganske nazi på ting som ser harry ut, men jeg syntes det så ganske allright ut!

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg hadde ikke råd til A4 som førstegangsbil iallefall =(

Men jo, en kompis har med bremselys på på sin 1.8t 96, syntes det ser ganske bra ut, jeg. Aner ikke hvordan den er montert da, den var slik når han fikk den.. Men jeg er ganske nazi på ting som ser harry ut, men jeg syntes det så ganske allright ut!

 

Hehe, det er jo ikke veldig billig bil for en ungdom på 18 år om den skal være i bra stand osv egentlig:op:

ja, det er sikkert spoiler som var på bilen fra den var ny, sett disse en del, den spoileren er veldig tøff.

kjøpte selv en Zender spoiler eller hva merket het, syntes den så ganske fin ut! Er selv heller ikke glad i ting som er harry.. vil at det skal se skikkelig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår