Gå til innhold

Hvordan finansiere drømmebilen? tips/råd?

Ranger emnet

kroffer

Anbefalte innlegg

Originally posted by bjirn

"I sku hatt noen penga"

"Ja, navnet ditt?"

"Ja, I heite no Kjell Inge då.."

Ville vært bedre med Kjell Magne, er jo han som er grunnen til at drømmebilene er så dyre.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Ta lån i banken, ikke dra på byen, ikke kast bort penger på dama, ikke drikk! Invester penga dine! Spar osv...

Og ikke minst, bu hos mammen til du e førti

;)

(x)Kawasaki GPZ900 R, stjelt den 04.05.05

måtte de brenne

Opel Rekord 1900 77mod

(x)84 240 b.21 jub.nr26 m/takreils!

(x)94 Primera GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mrleone

Det finnes mange muligheter til å få fatt i mer penger..

Det ligger mengder av $$$ online der ute, Men det er bare å finne dem.. Jeg driver med dette på heltid og det blir faktisk endel $$ i løpet av året :)

MrLeone

oioioi snikreklame!!!:D :D

neida... kødda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rwd 4ever

forklar litt nærmere er du snill:D

Hmmm... Det hadde blitt reklame.

Så det kan jeg ikke! Da får du heller maile meg privat så skal jeg forklare!

MrLeone

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen min er vel ikke drømmebilen, men siden den er dyr for en på min alder så kan jeg jo svare likevel. Bilen ble stort sett finansiert gjennom gaver og arv, + litt sparing.

Drømmebilen min blir vel finansiert gjennom arv i første omgang, deretter gjennom arbeid når jeg er ferdig med utdannelsen.

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet siden jeg var 14år. Ved siden av skolen først så full tid. Jobbet alle sommerferiene, jeg har vært myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye på byen og festa, men har brukt pengen med hode.

Det jeg tjente mye penger på var bilkjøp/salg. Kjøpte bil til 10K fiksa den, vaska, lakkerte, solgte for 20K. Og brukte ikke de 10K jeg tjente på tull, brukte dem for å inv videre i andre biler med feil... kjøpe dem billig, selge dem med fortjeneste.

Og ikke glem at jeg er litt eldre, tjente jo godt på leiligheten jeg solgte også.... Men i bunn og grunn handler alt om prioriteringer. Hvis du virkelig vil så må du jobbe for det.

Men bare en ting på slutten, jeg har skyline, og den kosta meg ikke mye. Hvis dere ser litt rundt på forumet her er det mange i alderen 18-23 + - litt... som kjører fete biler.

Har du fast jobb er det fult mulig å låne penger i banken som alle andre

Asim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kroffer

Dere som bare har jobba-jobba-spart, hvilke jobber har dere?

Føler dette er en sammensvergelse fra Økokrim/Samferdselsministeren for og finne ut hvordan folk har råd til fine biler så de kan sette en stopper for det!

Joda hvis du vil vite det, jeg drev med smugling før, men så var vi noe uheldige med en leveranse her et par år siden, og da falt markedet dramatisk. Men vi valgte og ganske fort vri oss over på narkotika og torpedovirksomhet noe som ifølge inflasjonen, verdensøkonomien og ikke minst den lave valutaen/renta gjør at dette er ganske lønnsomt...........

Sjekk IPen og sjekk hvem den tilhører! tongue.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider