Gå til innhold

vaieren til vinduet røk =O

Ranger emnet

kjellcorp

Anbefalte innlegg

Ante fred å ingen fare helt til vaieren røk på Høyre side forran.

Sånn som den står nå så har litt av den gamle vaieren hekta seg "inni" systemet der man sveiver vinduet opp og ned.

Noen tips på hvordan jeg kan fikse det Lettes\Kjappest mulig ?

Polo 6n

95 mod ;)

Endret av kjellcorp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve sveiva kan du jo ta av, så den trenger sikkert ikke å byttes. Men akselen som sveiva er festa i, skinna til vinduet og alt av vaiere mener jeg må byttes som en enhet. Dette er visst en svakhet på vag fra 90tallet, så møller vet helt sikkert hvilken del som trengs.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer. det var det jeg var redd for. Ja virker nesten som en svakhet. for vet om et par folk til som har hatt det samme probleme faktisk.

Men peiling på om det er vanskelig å bytte eller ? sånn som det ser ut, så ser det ut som det blir trangt :P

Og en ting til, de "skinnene", hvordan får jeg løs de ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaieren røk også på min bil fremme på høgre side, jeg kjøpte bare nytt alt sammen hos møller. Koster ca 1000 lappen, og det var til elektrisk vindu. Var ikke noe problem å skifte.

Kan ikke huske det var noe problem å fjerne skinnen, syntes å husker den var bare skrudd fast på 2-3 steder.

Har ett bilde hjemme som kanskje viser litt hva du må gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider