OlleellO Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Har tenkt litt på å kjøpe anlegg i TV-boden i Sverige. Men har hørt at de selger mye dårlig her. Er det noen erfaringer med dette? Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 møkka butikk,tragisk kar som skriker om hvor bra ALT han har er og hvor mye dårligere det alle andre har er....huff vil ikke inn der igjen---- er ikke så veldig mye billigere heller... finn heller ut hva du vil ha og kjøp det her i landet. sikkert endel på dette forumet som vil gi deg litt rabatter om du spør pent. hva du vil ha da? til hva bil ? pris ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Bedre å gå til naboen deres på Svinesund: BRL (Bilradiolagret) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 den har eg heller ikke noe god erfaring med... kjøpte den biggeste rf monoblokken der. Farta til bate til hytten vi hadde i nærheten, slenge den inn, ville jo teste den.. virket den som den skulle nei, kom bare signal inn på en av kanalene, var ihvertfal ikke liv på ene kanalen. reiste tilbake og klagde, først fikk eg besjed om at alt var som det skulle, det var jo tros alt en monoblokk,,,,da vart eg litt forbanna... den skulle jo bare få signal inn fra ene kanalen.... arg så testet di an, di fant ikke noe gale. fikk ikke se at di testet den heller da..... eg skulle hjem til bergen neste dag og. men di kunne se mere på den og sende den i posten....men så mye tiltro hadde ikke eg på di... spurte om eg fikk pengene igjen, men nei det fikk eg IKKE. viste til 30 dagers full retur som det stod i raklamen deres, men den jalt IKKE elekronik.. (som er hva di selger) :( ende opp med etter litt krangling at di fikk rf forsterkeren tilbake og eg fikk ta noen andre varer til samme verdi,,, Så i steden blei det 1 stk rf2210 sub 2stkrf4410 subber 1.dls frontsett 1.stk jbl monoblokk.... (og dette fungerte supert enda) Moral: Møkkabutikk Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Tja, kjøpte en stereo av dem jeg! Den ene utgangen tok kvelden dagen etter pga en liten kortslutning i en h. ledning! Dro tilbake og klagde:D , og fikk ny med en gang.. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by OlleellO Har tenkt litt på å kjøpe anlegg i TV-boden i Sverige. Men har hørt at de selger mye dårlig her. Er det noen erfaringer med dette? Finn ut hva du vil ha... Sjekk prisene her hjemme, og sjekk med dem der borte. På en god del merker er vi billigere her hjemme, andre ikke. Fordelen med å kjøpe her hjemme, er jo at du har den norske kjøpsloven i ryggen. Godt å ha, om det skulle vise seg at du har kjøpt katta i sekken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 dls er billigere der borte, men det er pga det er svensk, rocford er som oftest litt dyrere.... Borte bra men kjemme best Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Jeg syns de folka der er en gjeng med hjernevaskede selgere som sier at alt det de har eier best og alt det andre har er dritt. I tilleg så er det ikke så billig. BRL er mye mer vennlig Jeg spurte om en liten ting der og han typen ble nærmest forbanna på meg fordi jeg nevnte et merke so han ikke hadde og at det var bare dritt. (Fordi MTX er jo best. eh...ellerike..tragisk.) Syns den butikken kan brenne ned en gang til Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Januar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2004 Originally posted by Bisarre Finn ut hva du vil ha... Sjekk prisene her hjemme, og sjekk med dem der borte. På en god del merker er vi billigere her hjemme, andre ikke. Fordelen med å kjøpe her hjemme, er jo at du har den norske kjøpsloven i ryggen. Godt å ha, om det skulle vise seg at du har kjøpt katta i sekken. Det er nok min erfaring også ja....følger endel med på prisnivået i sverige...og jeg er ikke imponert over prisene på merker du får kjøpt i norge ihvertfall, oftest tvert imot....men svenskeeide "produsert-i-ytre-mongolia" merker får du naturlig nok endel billigere der :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 var på tvboden i helgen for morro skyld da jeg ikke har vært der på en stund og de har bygd om. Rett foran døren har det fått et stativ med cdspillere av forskjellige merker. Det første jeg legger merke til er at ingen av spellerne har priser. litt egypt basar spør du meg. Så jeg spør en som kommer for å hjelpe meg og jeg spør om priser og han begynner å jatte om hva jeg krever av en speller ogsåvidere og vi kommer fram til at alpine CDA-9831R er noe for meg og den skal de ha 6995,- for. (ikke at jeg har planer om å kjøpe den i det hele tatt) og den skulle jeg vist spare en tusenlapp på ihvertfall mente selgern. Jeg kommer hjem og finner samme spilleren for 5495,- på tilbud hos bilstereospesialisten. :) Mulig det er derfor tvboden unngår å liste priser både på websidene dems og på selveste stativet da gitt :) Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas K Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Jeg vil ikke si noe vondt om TVBoden, men jeg vil oppfordre deg til å kjøpe den i Norge. Du har kjøpsloven i ryggen, men kjøper du den av en som driver med bilstereo vil du få tips og råd om montering osv. Det er jo greitt å finne en spiller osv du har brukt for og som leverer det du ønsker. Kjøper du den av en spesialist i Norge og det blir noe dilldall med spilleren kan du helt sikkert få hjelp umiddelbart. Det er vel verdt mer enn å spare noen kronor! Bilstereo er ikke dyrt i Norge heller, nøy deg med forrige modell fra noen av de store leverandørene, like bra bare litt eldre design! Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 hakke planer om å kjøpe fra sverige , tvert imot jeg prøver å oppfordre andre til å ikke gjøre det Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Hvis dere ikke klarer å handle fra Sverige, er det like greit å holde seg unna. Jeg der i mot er mer fornøyd med TV-boden fordi de hjelper deg mer, finner evnt. feil, har meget bra service, og prisene konkurerer de med norske priser om du kommer med et skriv. Ellers er stort sett alt dyrere i Sverige. BRL der i mot snakker om himmel og hav, og vil egentlig ikke høre på deg virker det som. Selv om jeg fikk meget bra priser på et anlegg der etter å ha diskutert masse om ting en og halv-times tid. Et eksempel på TV-boden: jeg skulle ha Alpine CDA-9815RB som var ny den tid, og kostet SEK8995:- der. Jeg fant ut at den kostet NOK6299,- på bilstereosenteret.no og printet ut den siden, gikk til TV-boden. De ringte inn til importøren og fikk fikset den for SEK6330:- som da ble NOK6100,- Det er service det! Dessuten har jeg fått et par bass-element gratis pga. de har blitt sprengt. Slettes ikke dårlig det heller. Eneste er at selgerene kanskje skravler litt væl til tider, men de ordner priser som er bra uansett. Dessuten selger de Alpine, Focal og Audison osm er tre knall-merker. Radiomax, som er BRL under et annet navn er tragiske. Var der og skulle høre på en forsterker, og det ristet og laget stygge lyder i kassa som han koblet til. Grunnen til dette var fordi at del lå en taperull og en hvit plast-dings der. Uaktuellt å handle der. På toppen av kaka, kastet han den hvite plast-dingsen ned i bassreflex-røret igjen.... TV-boden er nok så veldig mye bedre enn det de fleste skal ha det til. Gamle myter! Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 er godt EN person er fornøyd :) Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Var der igår (torsdag). Fyyyy F!!!! den 8-serien de hadde i butikken var fet! Sånn show bil... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg