Silverboy Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 har handlet på tv boden flere ganger jeg, og har alltid vært fornøyd. sjekket priser i norge først, og handlet der etterpå for å kjøpe meg andre ting for den siste tusenlappen eller to jeg fikk til overs ;) Hadde feil på forsterker, leverte den inn, fikk låne forsterker og fikk tilbake min gamle fra reparasjon helt gratis :) men dette er noen år siden nå.. så nå har det nok skjedd noe med prisene i norge også (takk internett og sverige) og de gode gamle "superselgerene" er ikke der lenger.. (sykt når du kommer tilbake ett år seinere og han sier "du hadde ett XXX-kit i bilen eller hur?"... -"eeeh, jo stemmer det..." ) Nå virket det faktisk ikke som de ville selge i det hele tatt.. :rolleyes: Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 har handlet på tv boden flere ganger jeg, og har alltid vært fornøyd. sjekket priser i norge først, og handlet der etterpå for å kjøpe meg andre ting for den siste tusenlappen eller to jeg fikk til overs ;) Hadde feil på forsterker, leverte den inn, fikk låne forsterker og fikk tilbake min gamle fra reparasjon helt gratis :) men dette er noen år siden nå.. så nå har det nok skjedd noe med prisene i norge også (takk internett og sverige) og de gode gamle "superselgerene" er ikke der lenger.. (sykt når du kommer tilbake ett år seinere og han sier "du hadde ett XXX-kit i bilen eller hur?"... -"eeeh, jo stemmer det..." ) Nå virket det faktisk ikke som de ville selge i det hele tatt.. :rolleyes: Nesten som ei jeg kjenner, som blei kjent igjen på kondomeriet der, "skal du ha enda flere egg", hehe.... Har hatt god erfaring det lille jeg har kjøpt der, men syns det er dårlig at butikken er så rotete og uprisa, og en beemer, som tar opp halve lokalet, som man ikke får kikke på skikkelig, burde man vel ikke ha, bilen er tøff den, men hva har den med stereo å gjøre. Sjekk prisen på Y-ledd til phono der, like dyr som drivstoffet man bruker på å komme seg dit. så billig på alt er de ikke. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Juni 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2009 (endret) Er en grunn til TV boden selger ammo ved siden av stereo. Dra til BRL du... De hjelper deg og ikke lurer deg BTW endel av venna mine har blitt grundig lurt der.. F.eks de har annleggspakker der til 22 000 som du må betale 15 for eller lignende om du setter det sammen selv.. Dessuten har de ikke peil.. Og vet ikke om dere har lagt merke til det men TV-Boden har en Pokal for DBDRAG som er sponset av BRL :D Beste var jo når jeg og svoger Dro på BRL og kjøpte BRL t-shirts og gikk på TV-Boden etterpå Endret Juni 12, 2009 av RobinDrift Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Etter å ha sjekket priser har jeg alltid fått bedre priser i norge enn i sverige, samt at nå driver jeg eget firma også, og har ingen problemer med å slå svenske priser. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2009 Elektronikk i sverige er ikke billigere enn i norge. 90% av gangene så lønner det seg å kjøpe elektriske ting her i norge. Skulle man evt spare 1000 kr per 10.000 så er det ikke verdt det mtp garantier/kjøpslov... Bare min mening. Btw, litt gammel tråd :D //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg