sven410 Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 som sett i en annen tråd her har jeg tenkt til å prøve å lage meg et sett skjermbreddere til den gamle suzukijeepen min... lurer defor på om det finnes noe å blande i polyesteren slik at denne blir gjennomfarga svart litt kjekt om det skulle bli riper etter trær o.l :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paal C. Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Tilsett sort topcoat i den så blir den sort hele veien i gjennom. Men hver nøye med å rulle ut luften. Den er ille enkel å se nå polyesteren blir gjennom farget. Siter Paal C. Ram SRT 10 "Lekebil" Ram 2500 Heavy Duty "Arbeidshest" http://www.HPComposites.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 (endret) Takk for tipset:) kjempemessig:) men for at forholdet skal bli riktig, erstatter jeg bare f,eks 1/4 av polyesteren med topcoat? eller bare tilsetter jeg litt i tillegg? Endret Mai 12, 2009 av sven410 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg