TurboCG Skrevet August 26, 2002 Rapporter Share Skrevet August 26, 2002 http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=32&DataNr=12&DisplayDetail=11111111112394590&DoSearch=1&FormCategory=0&FormColor=%2e%2e%2ebeliebig&FormDate=0&FormDurchmesser=0&FormEZ=%2d&FormKilometer=%2d&FormLand=%2e&FormMake=17&FormModel=crx+v&FormPLZ=&FormPower=%2d&FormPrice=%2d&FormSort=0&Page=0&SearchCat=bereich%3dpkw%26sprache%3d1&bereich=pkw&sprache=1&x=0&y=0 Sykt billig for en så tøff bil mener nå jeg, vurderer å hente den der ja :) Åssen er det med forsikringa på den der?, håper det ikke blir bakoversveis... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 27, 2002 Rapporter Share Skrevet August 27, 2002 den er da ikke pen i det hele tatt i forhold til mange andre jeg har sett... Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 27, 2002 Rapporter Share Skrevet August 27, 2002 en til Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet August 27, 2002 Rapporter Share Skrevet August 27, 2002 en siste.. Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Til opplysning så er det jeg som har slettet alle postene som tok helt av under denne tråden. Den var full av drittkasting til hverandre og som ett "plaster på såret" så starter jeg denne motor diskusjonen under ett annet topic. Beklager at jeg gjorde det på denne måten, det var desverre ikke mulig å flytte tråden. Ikke bli helt rabiat nå da, jeg vet det var litt lumpent. Så til alle som føler seg "tråkket" på, BEKLAGER ! Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Gjør ingenting. La oss tildele denne tråden til å forgude Honda CRX'en. :D :D :D :D :D :D :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 Hær er den råeste crx`en jeg i alle fall har sett... litt S14 preg over den, men det passa utrolig bra.. til og med vingen passa inn.... (Må få med at det var HondaBabe som lasta den ned) Men det var kun min mening da :) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Oktober 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2002 Noen Spacere hadde gjort seg her!!! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2002 Originally posted by Code-Man Hær er den råeste crx`en jeg i alle fall har sett... litt S14 preg over den, men det passa utrolig bra.. til og med vingen passa inn.... (Må få med at det var HondaBabe som lasta den ned) Men det var kun min mening da :) Hadde jeg hatt den stylingen på min CRX så hadde jeg suttet ute i bilen og rånt på plassen akkurat nå. :rolleyes: Er dette selvmoddet eller et kit man kan kjøpe via styling firmaer? Leter besatt. Men finner inget... :( Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by RaCk Hadde jeg hatt den stylingen på min CRX så hadde jeg suttet ute i bilen og rånt på plassen akkurat nå. :rolleyes: Er dette selvmoddet eller et kit man kan kjøpe via styling firmaer? Leter besatt. Men finner inget... :( Aner ikke... Jeg får spørre HandaBabe når hu kommer hjemm.. Var hu som har lasta ned bildet.. jeg bare fant det på HD`en jeg :) Ser jo ut som det er nissan lys i fronten på den.. så mulig det er noe selvmoddet... Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Del sol er mye fettere alikevel.. kjøp min codeman dette er en værsting.. men den har samme front som jeg skal ha meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 en til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Liker ikke del sol. =) Men hilser på dem når jeg treffer på dem. Er tross alt CRX :D Gamle typen er mye tøffere dah. :D dragcar Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 gi deg a.. den er for firkanta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Oktober 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2002 Originally posted by Mats`ern Del sol er mye fettere alikevel.. kjøp min codeman dette er en værsting.. men den har samme front som jeg skal ha meg.. hehe.. Nei skal ikke ha meg noen ny crx (HondaBabe sin var min sin) Men jeg å liker faktisk den gamle best.. (ikke av de aller første men de i rundt 89-90) Men uansett så selger jeg ikke imprezan for en CRX :p Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg