himamekkn Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Er det lov med styrekule i bilcross? Siter gocart med vw golf motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 det drft-r prøver å si er. nei, det er ikke lov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 har kjørt med rattkule i alle år jeg :pray Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Er det bare meg som lurer på om hva man skal med styrekule i bilcross?? DRFT-R, sist jeg så på poenglista så jeg ikke navnet ditt. I hvertfall ikke foran PS Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 "Predator" Oldsmobile'n til Seilen hadde rattkule. Kjørte da flere "storløp" med rattkule, så sikkert innenfor regelverket det. Det var nok en bil som ble gjennomgått litt ekstra nøye på teknisk av forskjellige årsaker skulle jeg tro, så er nok en stueren patent det.. Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 (endret) Kan ikke se noe i boka som sier at du ikke kan bruke styrekule, men jeg fraråder det da du uansett vil konsentrere deg om å holde bilen på banen:) Da blir styrekule i veien. Til dere andre: SKJERP DERE. Har slettet totalt 12 av 17 (!) poster som bare er vas og tilnærmet drittslenging. Enkelte av dere risikerer en periode utestengelse hvis dere ikke skjerper dere. Alle spørsmål er velkommen på forumet uten at man skal bli latterliggjort. Dere er nå advart. Endret Mai 13, 2009 av Margido Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedajøden Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 kjenner en som er handikappet og kjører BC, han bruker styrekule TROR JEG... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg