Flippin Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Noen som har noen erfaring med bensinmåleren på A4 B5 99 mod? har en 1.8T hvor nåla viser tom tank på full tank,så kjører jeg litt så går den til full igjen å virker normalt helt ned til reservelampa lyser igjen. men den er HELT tom med EN gang den begynner å lyse. Noen som har tips å råd?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian0 Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Benytter tråden til noe av det samme om noen veit. Når jeg fyller full tank på bilen min, så viser den kun halv tank, er litt frustrerende når den begynner å nærme seg tom tank.. tenker jo at det kanskje er halv tank da, men vet jo ikke. Kan det være defekt føler i tanken? (om det er sånn det er da :P) Koster dette mye? Siter 02 Vw Passat stv 1.9 TDI 130hk (X)95 Audi A4 1.6 (X)89 Mercedes 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Benytter tråden til noe av det samme om noen veit. Når jeg fyller full tank på bilen min, så viser den kun halv tank, er litt frustrerende når den begynner å nærme seg tom tank.. tenker jo at det kanskje er halv tank da, men vet jo ikke. Kan det være defekt føler i tanken? (om det er sånn det er da :P) Koster dette mye? Hadde det samme problemet i min A6. Det sitter to følere i tanken (tror det samme gjelder A4 også) og mest sannsynlig er det feil på en av dem som det var på min. Selve føleren koster 2700kr. Møller Audi tar cirka 5000kr for hele jobben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Flotøren i tanken som kan være dårlig. Var noe sånt jeg fikk i svar fra Møller når min viste 3/4 tank etter å ha nettopp fylt 61 liter. Men nå er den like fin igjen da, gikk seg til :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian0 Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Hvor stor er tanken på en A4 B5? jeg får fyllt opp ca 35-40 liter når bensinmålern lyser. Siter 02 Vw Passat stv 1.9 TDI 130hk (X)95 Audi A4 1.6 (X)89 Mercedes 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Hvor stor er tanken på en A4 B5? jeg får fyllt opp ca 35-40 liter når bensinmålern lyser. 64 liter Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg