parelius Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Er det noen som kan fortelle meg hvor mye bakakslingene på 240`ene tåler? Hvilke alternativer har jeg isåfall? Tenkte noe som tåler 300-350 HK. Håper noen kan hjelpe meg med dette :) S.P Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Selve drevsatsen tåler mye hester,nå snakker jeg om 1031-akselen,for den har tykkere pinjong enn 1030. Problemet er de originalleverte diffbremsene,de tåler ikke all verden med herjing for innmaten er støpte deler og diffene ble designet på 30-tallet for å stå i f.eks Willis-jeeper osv. Hvis du legger litt kroner i det,finnes det flere erstatningsdiffer å velge i,f.eks ZF har en veldig bra diff,Auburn leverer også en diff som passer og er ganske bra. Men alt har sin begrensning. Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet Januar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by Euro-1 Selve drevsatsen tåler mye hester,nå snakker jeg om 1031-akselen,for den har tykkere pinjong enn 1030. Problemet er de originalleverte diffbremsene,de tåler ikke all verden med herjing for innmaten er støpte deler og diffene ble designet på 30-tallet for å stå i f.eks Willis-jeeper osv. Hvis du legger litt kroner i det,finnes det flere erstatningsdiffer å velge i,f.eks ZF har en veldig bra diff,Auburn leverer også en diff som passer og er ganske bra. Men alt har sin begrensning. Hva er det jeg må ut med for noe slikt, og hvor mye tåler denne? Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg