longfellowdeeds Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Tok ut instrumentpanelet på min e34 520i for å skifte ei pære til langlyslampa, og da oppdaga jeg at det var en kontakt som ikke var tilkoblet. Så jeg koblet den til i midten på panelet og da kom opp denne lampa(vedlagte bilder). Sjekket også på delebilen min, der var også den kontakten min ingen inngang for den på bak på panelet. Mulig dette er ekstrautstyr? ikke vet jeg iallefall så jeg lurer på hva lampa betyr? Edit: E kommer på når jeg skrur på tenningen, men når bilen har startet kommer dette digitale symbolet opp... På forhånd takk mvh Deeds:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xplot Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 dette er displayet til automatkassa, E'en står for Economy, det siste symbolet betyr at automatkassa har gått i nødmodus Siter MB 200TE 90' x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
longfellowdeeds Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 har funnet det ut nå:P takk for svar:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg