Gå til innhold

86 mod BMW 325i

Ranger emnet

Rieger

Anbefalte innlegg

Min har gått langt, men likevel virker det som om motoren er i meget god stand.

Hadde en hel nyoverhalt topp på handa, derfor jeg tenkte på å bytte hele greia. Bli visst ikke noe av handelen likevel.

Vet ikke om jeg skal bytte hele akslingen eller bare diffen. Har 75% sperre nå, så spørs om jeg skaffe meg en diff uten sperre, og flytter over de tannhjula jeg trenger. Er dette gjennomførbart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rieger

Min har gått langt, men likevel virker det som om motoren er i meget god stand.

Hadde en hel nyoverhalt topp på handa, derfor jeg tenkte på å bytte hele greia. Bli visst ikke noe av handelen likevel.

Vet ikke om jeg skal bytte hele akslingen eller bare diffen. Har 75% sperre nå, så spørs om jeg skaffe meg en diff uten sperre, og flytter over de tannhjula jeg trenger. Er dette gjennomførbart??

75%? Hvilken diff er det om jeg tørr spørre?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Selger som sa det var 75% sperre. Men han sa mye rart da.. FInnes den ikke med 75% sperre?? Noe sted jeg kan lese av dette?

Hehe. Da har du nok blitt lurt..

Jeg har merket tendensen selv. Når man ringer rundt på bil er det alltid sperre. Litt merkelig siden kùn et fåtall ble levert med 25% sperre..

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 325IX

Hehe. Da har du nok blitt lurt..

Jeg har merket tendensen selv. Når man ringer rundt på bil er det alltid sperre. Litt merkelig siden kùn et fåtall ble levert med 25% sperre..

ok.. men hvor kan jeg finne ut om det er sperre i det hele tatt?? Noe sted det står?

Og er det sperre på iX-diffen? Passer denne rett på en bakhjulstrekker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. men hvor kan jeg finne ut om det er sperre i det hele tatt?? Noe sted det står?

Og er det sperre på iX-diffen? Passer denne rett på en bakhjulstrekker?

Da må du nok få BMW forhandleren til å slå opp på rammenr ditt. Det kan godt tenkes du har sperre, men den har rimelig sikkert ikke mer enn 25% virkning, noe som er ganske optimalt.

Det er 25% sperre på iX-diffen og den passer rett på. Solgte nettopp en iX-diff til en som skulle ha den på et E30 prosjekt.

Mvh

Per Christian

BMW 325iX

Lenke til kommentar
Del på andre sider