Gå til innhold

JeNa's Audi A4 B8 2009 SLINE

Ranger emnet

vijay1054

Anbefalte innlegg

Har du meldt deg inn i VACN?

Da må du være med på Rudskogen treffet ikke denne helga, men neste :D

Vi er flere biler som skal kjøre sammen fra OSlo :D

Her er direkte lenke til siten hos VACN:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=164239

har ikke meldt meg inn på VACN ennå, men vet ikke om jeg kan altså, tror jeg har vakt den helga får se, kommer sikkert hvis jeg ikke har vakt sender deg pm hvis jg kommer så kan vi møtes et sted før vi kjører bort

Audi A4 1.8TFSI 2009 S-Line

TOYOTA Avensis 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 250
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har ikke meldt meg inn på VACN ennå, men vet ikke om jeg kan altså, tror jeg har vakt den helga får se, kommer sikkert hvis jeg ikke har vakt sender deg pm hvis jg kommer så kan vi møtes et sted før vi kjører bort

Blir du med til Rudskogen så kan du bli med i kolonna :) Fastlane og jeg bl.a skal være med i den, så har du lyst til å joine så er du velkommen med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke altså skal sjekke imorra om jeg har vakt den uka hvis jeg har skal jeg prøve å bytte med noen, da skal jeg joine jeg med dere, men bilen ble vaska idag selv om det begynnte å regne litt(små dråper) før levering til møller imorra for montering av frontspoiler og hekkspoiler, håper det blir pent........ bilder kommer imorra

TOYOTA Avensis 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke altså skal sjekke imorra om jeg har vakt den uka hvis jeg har skal jeg prøve å bytte med noen, da skal jeg joine jeg med dere, men bilen ble vaska idag selv om det begynnte å regne litt(små dråper) før levering til møller imorra for montering av frontspoiler og hekkspoiler, håper det blir pent........ bilder kommer imorra

Da satser man på at du får bytta vakt ;)

Gleder meg til å se bilder. Kommer garantert til å bli bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du skal være med :)

Vi kan sende mob nr på pm ;)

BILDER AV BILEN FRA I DAG :P

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble jo dritbra!!!

Du må være med til Rudskogen :)

ja det ble bra det her trodde det ikke skulle bli så bra egentlig

Det ble jo bra dette selv uten sideskjørtene. Hva endte totaltprisen på med montering og lakkering?

prisen var ikke like bra hehe det ble 15000kr tot

TOYOTA Avensis 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider