Gå til innhold

JeNa's Audi A4 B8 2009 SLINE

Ranger emnet

vijay1054

Anbefalte innlegg

Kule bilder, masse snø og en rein fin bil ;)

Liker front leppa :D

Vil du ha gjort noen VagCom mods på bilen din i morgen?

Gimeg beskjed om du vil, skal møte en fra Vacn i morgen formiddag for litt mer fiksing på min ;)

Audi A6 Avant 2,0 TDI 177 HK 2014 S-Line x 2

Audi A4 Avant 1,8 TFSI 2009 S-Line - Solgt

Golf Sportline 1,6 FSI 2005 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 250
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ah det er ikke noe morror nei :(

Det ser ut til at jeg er nødt til å kjøpe meg nye skvettlapper til sommeren.. Har jo et tonn med saltlake snø i hjulbuene som presser på skvettlappene. Det er forresten rare innerskjermer på bilene våre.. det er ikke hardplast, men en slags filt som igjen bremser at snøen faller av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah det er ikke noe morror nei :(

Det ser ut til at jeg er nødt til å kjøpe meg nye skvettlapper til sommeren.. Har jo et tonn med saltlake snø i hjulbuene som presser på skvettlappene. Det er forresten rare innerskjermer på bilene våre.. det er ikke hardplast, men en slags filt som igjen bremser at snøen faller av.

ja skal skaffe meg skvettelapper til min oxo til neste år, men innerskjermen er litt vanskelig å rengjøre altså man får nesten ikke bort all skittet som henger seg fast man må bruke kraft for å få det av oxo r d forbanna kaldt oxo nå

Audi A4 1.8TFSI 2009 S-Line

TOYOTA Avensis 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha det er SVINKALDT ute! jeg hadde planer om å vaske bilen i dag for å spyle bort snø og dritt, det piper i bremsene å alt er bare sorgen for tiden. Hadde det ikke vært for at det er -1000000 grader ute så skulle jeg ha vasket den.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Ta en hammer og slå litt på hjulboltene

får prøve d imorra orker ikke mer idag, tenkte å kjøpe sånn garsjejekk oxo stoler ikke på den jekken som følger med bilen. jeg får av boltene da men felgen sitter bom fast igjen beveger ikke noe

Endret av vijay1054

Audi A4 1.8TFSI 2009 S-Line

TOYOTA Avensis 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får prøve d imorra orker ikke mer idag, tenkte å kjøpe sånn garsjejekk oxo stoler ikke på den jekken som følger med bilen. jeg får av boltene da men felgen sitter bom fast igjen beveger ikke noe

Prøv å sparke forsiktig på toppen av dekket. Opplevd det selv at selv om alle boltene er tatt ut sitter felgen fast, og da har det hjulpet å gi et lite spark på dekket. Og ja, skaff deg garasje jekk og latmanns arm først som sist. Mye greiere å skifte dekk da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider