Zinka Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 BMW E-36 320i Touring,pen bil,går bra og alt det der. Denne bilen er en 1996 modell og jeg lurer på følgende : Når jeg parkerer denne bilen,så fungerer radio/stereo. Etter noen timer,5-9 så starter jeg opp og kjører men...radio vil ikke starte før det har gått noe tid 4-8 min,hvorfor ? Jeg har spurt på verkstedet men jeg tror ikke de skjønte noe som helst :op Dette er ikke noe stort problem men skulle gjerne ha visst hvorfor ?? Noen her som har vært i kontakt med lignende problem ? Zinka Siter Auditor fortuna juvat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[M-Tech] Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 hei.. jeg har akkurat samme problemet på min, men da er det takluken som ikke vi fungere.. den er elektrisk men funker ikke før 5-10 min etter jeg har startet opp. dette er på en 318is 93 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zinka Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by [M-Tech] hei.. jeg har akkurat samme problemet på min, men da er det takluken som ikke vi fungere.. den er elektrisk men funker ikke før 5-10 min etter jeg har startet opp. dette er på en 318is 93 mod. På min bil skjer dette utelukkende med radio og når det er kaldt. Merkelig :rolleyes: Zinka Siter Auditor fortuna juvat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[M-Tech] Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 ja når jeg tenker meg om skjer d faktisk ikke nor det er varmt ute,sommer. men om vinteren eller det er kaldt skjer det hver gang.. merkelige greier....:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Kondens i et rele som fryser og gir dårlig kontakt kanskje? bare vill gjetting her nå men...hehe :rolleyes: Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Har dere sett etter at det ikke har eiret slik at det er dårli kontakt noen steder? Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg