Gå til innhold

LMM eller N75 gåen? :(

Ranger emnet


Mikalsen

Anbefalte innlegg

Har nylig montert turbotrykksmåler i bilen, en Audi A4 1.8T 96mod..

 

Prob: Ladet 0.3 i starten, så begynte den å lade opptil 1.5bar :O

Når jeg gir full gass i alle girene smeller den opp til 1.5bar, så hoster den voldsomt og den såkalte "dump" lyden kommer 2-3 ganger på rad! :( kobla ifra LMM, og da lader den 0.3 og smeller å hoster ikke, går fint da ved gasspådrag. Noen som vet om det er LMM eller noe annet? :) takker for svar :)

1996 Audi A4 1.8 Turbo ++

1986 Opel Ascona C (RIP)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du chippet bilen eller?

 

Min lader 0.7 orginalt:)

 

Har ikke chippet den, det som er så rart at den lader 1.5 :S skal jo lade 0.6 - 0.7 org, utifra det jeg har hørt :)

 

Lurer på om det ikke er N75 som har tatt kveld, siden den går brukbart og stabilt når jeg har koblet fra LMM??

1996 Audi A4 1.8 Turbo ++

1986 Opel Ascona C (RIP)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ;) har hostet litt før, men ikke i nærheten av så mye! Kom etter jeg monterte måleren, men har sjekka alt av koblinger, t-stykket og at det ikke er krøll eller noe sånt på vakuum slangen, noe mer?

 

Mangler innerskjerm på høyresiden fremme der luftfiltret sitter, når det regner å er mye dritt å sånt på veien blir det fort møkkete og vått, lurer på om det ikke er det feilen ligger? må bare slenge ut forslag jeg også, så det kan bli drøftet? :P heh..

1996 Audi A4 1.8 Turbo ++

1986 Opel Ascona C (RIP)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke bra at luftfiltret er vått og fuktig, trur dette overtid kan ta knekken på LMM, å at det bare var tilfeldig at det skjedde rett etter jeg monterte måleren?.. Kan jeg ikke ta en diagnose test? :) koster vell ikke flesk eller? :)

1996 Audi A4 1.8 Turbo ++

1986 Opel Ascona C (RIP)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kutter etterhvert, først trår jeg gassen i bånd, da lader den fort opp til 1.5 ca, så er det akkurat som res.ventilen slipper lufta ut 2-3 ganger, smeller voldsomt høyt fra luftfiltret :S så detter den ned til 0.3..Vil ikke en diagnose test se hva som er feil? :)

1996 Audi A4 1.8 Turbo ++

1986 Opel Ascona C (RIP)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår