_eSOo_ Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 resirken din kan jo også være gåen hvis du får tilbakeslag .... etter sånn du beskriver lyden iallefall ... men sier ikke at dette er grunnen, kun at denne kan være gåen også :) lykke til Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 det kan høres ut som en av slangene til wategaten eller n75 ventilen har hull i seg, for hvis du plukker av en av de,eller klemmer igjen en av de så skl turbo`en lade maks trykk!men det ligger jo inne i hjernen at hvis det blir over et vist trykk så går den i nødmodus og da skl den ikke lade mer enn 0.3!virker som det er det som skjer men er bare et forslag!det med at den blåser ut lufta flere ganger er je ikke sikker på men kan jo være noe med det høye trykket å gjøre kansje!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikalsen Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 skal plokke av fronten på onsdag, så skal jeg gå over det meste av slanger, så får vi se! takker for alle råd og forslag! :D kommer tilbake forhåpentligvis med svar på hva som er galt ;) Siter 1996 Audi A4 1.8 Turbo ++ 1986 Opel Ascona C (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mai 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2009 plukke av fronten? er det vits i a? er jo bare å bytte slangen mellom wg og n75.. koster jo ikke stort og er nesten sikker på at det er problemet.. Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Jeg lurer på om jeg også har et problem med N75. er chippet med lader max 0,55-0,6. Har ikke klart å finne noen lekkasjer. Hva skjer hvis jeg kobler ut N75? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 kobler du strømmen fra n75 går den i nødmodus, kobler du fra slangen og lar strømmen være på så lader den maks.. 1.5 bar eller noe Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikalsen Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 okei, skal satse på en bleed ventil, så får jeg se hvordan det går. Takk for alle svar og innspill :) Siter 1996 Audi A4 1.8 Turbo ++ 1986 Opel Ascona C (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTom2k Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Har hatt akkurat samme problemet med min bil og da var det slangen til wg som var hoppet av. Da hadde jeg ca 1,5 bar i ladetrykk og til slutt går den i nødmodus og da lader den ca 0,2-0,3 bar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg