Gå til innhold

Deler fra Autospar.no

Ranger emnet

Stedjan

Anbefalte innlegg

Bestilte pakke fra bsbildeler for 1 mnd sida og enda ikke hørt noe så f*** dem,tenkte å bestille fra Autospar istedefor,men passer denne leppa på Golf 3 GL 92 modell ? Eller er den bare til VR6/GTI ?

http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000078dbp5880505.html (høyre)

http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000078dbp5880506.html (venstre)

Setter pris på svar fort så jeg kan avbestille pakka hos bsbildeler og bestille ny ett annet sted.. Autospar har alt jeg trenger untatt panserforlenger;(

Og hvor kan jeg bestille panserforlenger fra nettet som er norske side? Autospar har ikke det :/

Endret av Stedjan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet av en som har 2 stk panserforlengere i glassfiber om du er intrisert kan jeg høre om han vil selge den.. får den sikkert billig... vi sveisa panserforlenger på hans bil i stede.. fant ut at det ble penere...slipper kanten mellom panser og forlengeren. litt tilpasnig av stål da vi kutta det ut selv og slikt da men er absolutt verdt det... kan legge ut bilder om intresse.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal legge ut strax.. mener at de leppene skal passe ja... er samme fangeren på vanlig gl som på vr6/gti. er vel kun leppa som er forskjellen på dem..

Team Low And Slow

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er ikke så dyrt nei... kjekt det da... skal bestille meg monovisker til boran fra autospar.. tilbud på den nå.. 500kr:P nive:P hehe... driver å uploade bildene til photobucket nå så bilder av den selvlagde panserforlengeren kommer snart.. ahr ikke når den er ferdiglakkert men under sparkling.

Team Low And Slow

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blanda erfaringer med autospar, bare for å informere om det. Det tok omtrent 2 mnd før jeg fikk noen dempere jeg bestilte fra dem. Mulig det var fordi dem ikke hadde dem på lager og at det var til en renault :P

I et annet tilfelle bestilte jeg panserforlenger til vento'n, og da fikk jeg den i løpet av en uke

Octavia MK2

Golf MK4

RX7 FC

Lenke til kommentar
Del på andre sider