B.T.i Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Dem har altså byttet temperaturgivere, men de samme giverne har dere testet og funnet ok? Har du fått bilen tilbake fra verkstedet? Jeg anbefaler deg på det sterkeste å ta kontakt med forbrukerrådet, meld deg inn i NAF og be om hjelp fra deres advokater. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Bilen har jeg tilbake ja. Jeg byttet giver selv, vet ikke helt hva de har gjort sånn detaljert utenom å bytte toppakning, veske osv. før jeg får kvitteringen. Har ikke den beste erfaring med forbrukerrådet, og uansett så vil de først svare med å prøve å forhandle selv med verkstedet. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 Hvis du har byttet termostaten uten at det ble forskjell så ser jeg ikke helt hvordan dem kan si at den har skylden. Ikke gi deg på dette altså, jeg har mye større tro på at dem har slurvet med montering av den nye toppen; - Feil moment på strekkbolter - Feil montering av pakning - Ikke luftet systemet tilstrekkelig - Deler av dårlig kvalitet mm.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2009 De mente at når jeg byttet termostat osv, så var det allerede for sent for toppakningen. De nevnte å at det var lite olje på bilen, så det var visstnok noe med at oljetrykkmåleren svettet en del... vet ikke hvorfor han tok det opp... men, men. Skal se kvitteringen før jeg skriver alt for mye her. Var bare fort innom for å hente bilen. Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 På min lancer 1.6 har vifta aldri gått, uansett hvor varmt det er. Elektrisk vifte med føler på termostathuset. Jeg har kjørt slik i tre år nå, aldri hatt noe problem. Høres tvilsomt ut. Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg