Brino90 Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 har en Vectra B. Det står bremsbelegg på kjørekomputeren jeg har byttet klosser og skiver foran og det skal egentlig være greit nå, men så står det fortsatt det samme... leste i håndboka og der sto det at den sku bli borte etterhvert, men det har den ikke. noen som har hvert borti dette eller vet hvordan jeg kan fikse det? Kan det være noe med Føleren? defekt? Takk for svar :D Siter 16V, 2liter 95 mondeo Combi 5d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 (endret) har en Vectra B. Det står bremsbelegg på kjørekomputeren jeg har byttet klosser og skiver foran og det skal egentlig være greit nå, men så står det fortsatt det samme... leste i håndboka og der sto det at den sku bli borte etterhvert, men det har den ikke. noen som har hvert borti dette eller vet hvordan jeg kan fikse det? Kan det være noe med Føleren? defekt? Takk for svar :D Jeg hadde det problemet for ei stund tilbake. Da så jeg at bremsa hadde slitt ned følerene i tillegg, så det jeg gjorde da var å få tak i nye følere og satte dem på. Så var problemet vekk. Det er kun snakk om en kort ledningsbit m/føler på enden som er clipsa innpå ved "bremseklossene" framme og innpå en kontakt i nærheten. Så en simpel sak å skifte dem Endret Mai 10, 2009 av Johnsen Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brino90 Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 det hørtes bra ut : D får vel sjekke det iløpet av uka ;) Siter 16V, 2liter 95 mondeo Combi 5d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg