Vegarm Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Skal sette inn nytt anlegg i min vw polo 98 mod. Bilen er 5 dørs, uten mulighet til høytalere i dørene. Kun 4' i dashen orginalt. Spilleren er en Pioneer mosfet50x4 deh-p4300r http://www.pioneer.co.uk/uk/products/archive/DEH-P4300R/index.html . Jeg har tenkt å sette inn 6x9 i hattehylle, og 10' eller 12' basskasse i bagasjerommet. Må jo da også ha en forsterker. Noen som har noe bra å anbefale. Evt. pakketilbud osv.? Takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 jeg ville dratt på møller og kjøpt dørlommer med plass til høytalere.. så kjøper du et 3-veis komponentsett forran.. dvs, 2*6,5", 2*4" og 2*diskant så stapper du en 12" i bagasjen og dropper 6*9 i hattehylla.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Pakketilbud ja... hvor mye penger har du budsjettert med på alt dette da? Finnes andre løsninger enn original-plastlommene til dørene også: Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegarm Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 Pakketilbud ja... hvor mye penger har du budsjettert med på alt dette da?Finnes andre løsninger enn original-plastlommene til dørene også: Tenkte å bruke 3-4000 kroner. Skal ikke ha noe sykt, bare noe som gir grei lyd i bilen. Hvor får man kjøpt sånne lommer foressten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mai 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2009 I min sjappe. ;) Bare å søke på Polo der, så dukker dem opp. Ville ellers anbefalt Bull Audio-produkter i den prisklassen. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg