Gå til innhold

Har kjøpt meg ny bil

Ranger emnet

Sfinx

Anbefalte innlegg

Jaja.. Da ble det BMW da gitt.

1989 BMW 520i

-Utstyr som :

*ABS

*El. Speil

*El. Takluke

*Justerbart ratt

*Sentrallås

*Armlener foran og bak osv. osv .osv. Det vanlige.

Bilen har 250k på telleren.

Den er av fargen ...tja.. Lilla/Grå... Står GULL i vognkortet :op

Den er meget strøken .. hvertfall utvendig.. Ikke noe av småbulker eller noe spes med riper.

Skal legge ut bilder så snart jeg får tatt noen.

Den er lys beige innvendig.. så den trenger en skikkelig rundvask (er nøye sånt sett):)

Rekkesekser på 130hk.. høres ikke så mye ut.. men synes bilen går veldig bra jeg! (Ikke noe racerbil da..hehe)

Eneste med den er at jeg må bytte gummiforinger i bakakslingen..men det ordner seg.

Har ikke tenkt noe særlig på hva jeg har tenkt å gjøre med den fremover.. Men hvis noen har noen idèer, så er det bare bra.

Eneste er at jeg skal ha på hvite blinkers rundtom.. Og ordne nye baklykter.

Men ellers så ser bilen veldig bra ut den!

Synes kanskje fronten er litt pinglete til å være en så stor bil..men den er fin da..

-S

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker..

Jada.. er en meget bra bil..

Og den liker også bensin.. men ikke så ille som en jeg kjenner..vet ikke hvorfor.. mulig det er noe feil med hans..

Hvor mye skal de "normalt" bruke på mila da?

På jevn kjøring..?

:rolleyes:

Neida.. er fornøyd jeg.. Virker som en solid bil ..

Noen som har e34 og som har bilder av de her eller?

-S

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sfinx

På jevn kjøring..?

-S

Nå har jeg en E28 med samme motor som deg og de skal bruke litt mer bensin etter hva jeg har lest samt sjekket opp med en kompis som har e34.

Den er relativt glad i bensin, men ikke så ille som fryktet. Har kun kjørt småbiler før og 5-serien er ikke noe småbil akkurat, så fryktet mye høyere forbruk. Snittet på min bil ligger på 0.92 mila etter at jeg har kjørt 5500 km med bilen.

Høyeste forbruket jeg har fått til er 1.6 på mila (snitt over 23 mil) men da snakker vi om kun bykjøring og en del mil på mindre skogsveier når snøen kom. Måtte jo finne ut hvordan eldre rwd fungerer på snø :)

Mvh Rabben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker..

Jada.. er en meget bra bil..

Og den liker også bensin.. men ikke så ille som en jeg kjenner..vet ikke hvorfor.. mulig det er noe feil med hans..

På jevn kjøring..?

:rolleyes:

Neida.. er fornøyd jeg.. Virker som en solid bil ..

Noen som har e34 og som har bilder av de her eller?

-S

Gratulerer!

Har nettopp kjøpt meg e34 jeg også :), men jeg har dessverre ikke bilder av den ennå...

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst!

Gratulerer!

Modell da?

2.7l? Trimmet den da eller?

Kom med no bilder da!

Jeg tenker jeg skal ta no bilder av min i dag.. og legge ut i morgen..

Har fete sommerhjul på den da.. Vet ikke helt hva slags felger det er.. men det virker som om de er litt gammeldagse.. men det er vel sikkert en 15cm kant på de.. Mange eiker..

235/45/17".

Burde vel kanskje hatt 18 eller 19"?.. hehe.. det hadde vært noe det.. Noen her som har 19"?

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst!

Gratulerer!

Modell da?

2.7l? Trimmet den da eller?

Kom med no bilder da!

Jeg tenker jeg skal ta no bilder av min i dag.. og legge ut i morgen..

Har fete sommerhjul på den da.. Vet ikke helt hva slags felger det er.. men det virker som om de er litt gammeldagse.. men det er vel sikkert en 15cm kant på de.. Mange eiker..

235/45/17".

Burde vel kanskje hatt 18 eller 19"?.. hehe.. det hadde vært noe det.. Noen her som har 19"?

Takker:)

Det er egentlig en 88mod, men den har gjennomgått en omfattende "restaurering" fra 2000 til 2004 (er ikke helt ferdig ennå) der det meste er skiftet ut

Har dessverre ikke bilder...men det kan jeg jo skaffe,men da var problemet å legge de ut på denne sida (jeg er ikke så stødig på data :) )

Har ikke felger på den ennå,men jeg skal kjøpe noen rondell 58 18"

Det er sikkert de du har også..passer ganske godt på e34, og de RIGGER!!men det er dumt at "alle" har dem

http://atlantmotors.by/images/wheels/rondell/rondell_design_58.jpg

-520i e39 97mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kanskje fronten er litt pinglete til å være en så stor bil..men den er fin da..

Gratulerer med ny og fin bil :)

Hvis du bytter grill/nyrer og panser til faceliften på 94 modelene så ser den utrolig mye bedre ut med en gang. Anbefalt.

E34_6.jpg

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den faceliften er fin!

Synes den AC Schnitzer fangeren med tåkelys også er veldig fin.. heh.. men AC koster penger og da! (5300kr ca) ;)

Må si at den ser meget ren og pen ut da.. med den fronten der!

Men hvordan er det med ekstrautstyr på de?

Min har ikke nakkestøtter bak f.eks.. Har sett at det er å få kjøpt, men må jeg bytte ut baksetene med noen andre som har feste for de? Må vel muligens det..

Nei, det er ikke de rondell felgene der jeg har.. Mine er mye eldre.. Og mye tettere.. Men det er en lignende kant da :D

Også er det 17" .. ikke 18"..

Har ikke sett de på bilen enda, så hvis jeg ikke blir fornøyd nærmere våren når jeg setter de på, er det mulig jeg går til innkjøp av noen andre..

PS : Noen av dere som har noen url/internettsider å anbefale med snacks til Bmw eller?

-S

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Gratulerer med ny og fin bil :)

Hvis du bytter grill/nyrer og panser til faceliften på 94 modelene så ser den utrolig mye bedre ut med en gang. Anbefalt.

E34_6.jpg

Denne fronten kom først på E34 V8erene. Altså den kom i 93 på 530 og 540. Så i slutten av 94 lagde BMW en executive utgave av de med 6er. Dvs at 518,520,525 fikk 530/540 optic utsende og 530/540 interiør, dobbel airbag, el.ruter,treinteriør++ som standard.

Nakkestøtter kan man etterinstallare. Tror ikke du trenger helt nytt sete. Ring Motortechnik og spør :)

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den faceliften er fin!

Synes den AC Schnitzer fangeren med tåkelys også er veldig fin.. heh.. men AC koster penger og da! (5300kr ca) ;)

Må si at den ser meget ren og pen ut da.. med den fronten der!

Men hvordan er det med ekstrautstyr på de?

Min har ikke nakkestøtter bak f.eks.. Har sett at det er å få kjøpt, men må jeg bytte ut baksetene med noen andre som har feste for de? Må vel muligens det..

Nei, det er ikke de rondell felgene der jeg har.. Mine er mye eldre.. Og mye tettere.. Men det er en lignende kant da :D

Også er det 17" .. ikke 18"..

Har ikke sett de på bilen enda, så hvis jeg ikke blir fornøyd nærmere våren når jeg setter de på, er det mulig jeg går til innkjøp av noen andre..

PS : Noen av dere som har noen url/internettsider å anbefale med snacks til Bmw eller?

-S

Sette nakkestøtter i baksetet er en smal sak:)

Du kjøper bare nakkestøtter+festeanordningen (som skrues fast i "bakseteveggen" (stålplata bak setet) tror du slipper å lage hull til (de 3) skruene, det slapp iallefall jeg

-520i e39 97mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider