Gå til innhold

Har kjøpt meg ny bil

Ranger emnet

Sfinx

Anbefalte innlegg

Originally posted by Evjen

Gratulerer med ny og fin bil :)

Hvis du bytter grill/nyrer og panser til faceliften på 94 modelene så ser den utrolig mye bedre ut med en gang. Anbefalt.

Dette har jeg tenkt til å gjøre på min 525, men hvor kan jeg greit få tak på det ?

--

Anders

- 1990 BMW 525ia

x - 1992 Ford Scorpio 2.0i DOCH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet jeg har vært treig med å få slengt ut no bilder av bilen min.

Men i dag hadde jeg faktisk tenkt å gjøre det.

Har en liten eksoslekasje i bakpotta mi.. og ettersom den ikke er så veldig fin, tenkte jeg at jeg skulle skaffe meg en litt penere istedetfor den originale.. ser litt liten ut på en så stor bil..

Hadde vært litt fint med dtm enderør.. Er jo typisk BMW det..

Men er det noen andre som har noen idèer om hva slags enderør som er pent,må dere si ifra..

Hvor burde jeg egentlig kjøpe effektpotte..?

(Tenkte jeg skulle vente med å kjøpe komplett effetkanlegg og bare kjøpe bakpotta)

Og hva slags?

Noen med erfaringer.. ?

-S

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte såkalt effektanlegg (merket ikke så mye til effekten da..:)) for ca halvannen uke siden. Kostet 3,5k fra katten.

Gjorde det av samme grunn som deg, hull i potte. Kjøpte dette pga. billigere i innkjøp, ser mye bedre ut og litt bedre lyd.

Og ja, det står litt skjevt pga mangler oppheng på midtpotten...

show_image_stream.php?bid=8774276&dx=527&dy=395

show_image_stream.php?bid=8774277&dx=371&dy=495

show_image_stream.php?bid=8774279&dx=527&dy=395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja.. var jo pent det der!

Ikke noe så overdrevet stort som mange har..

Er det noe spes merke eller?

Alle som har E34 - Sjekk dette!

423647.jpg

Kjøre med noe sånt og ha på tåkelys.. Må si det ser ilsint ut!

423652.jpg

423656.jpg

423643.jpg

Må si jeg gjerne kunne tenkt meg Angel Eyes på min E34.. men tror ikke det er så lett å få tak i..

Tar seg utrolig mye bedre ut enn originalt da!

-S

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det egentlig med chip på denne motoren?

Har det noen heniskt å gjøre det i det hele tatt?

Får vel en 10-12hk mer.. Dyre hester..

Noen som har testet toppfarten på en 520?

Synes den drar jevnt på alle gira.. men tror ikke det er noe spes toppfart på dem.. er vel noe raskere 525`n tenker jeg..

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn Erik!

Tøft detta, med bimmer og saker.. den må vi prøve og få fixa RÅ til sommer.. har vi litt jobb jeg passelaten og du bimmern..

2 nazi jønn.. hø hø hø

syns den fronten som Evjen prata om var jævli fin, bilen ser ny og "clean" ut.. ikke no overkill bare enkelt og greit PENT.

erikk : ikke at jeg har noe med det, men hadde det ikke vært penere med 2 tuter i stedet for en diger oval en?

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

Morn Erik!

Tøft detta, med bimmer og saker.. den må vi prøve og få fixa RÅ til sommer.. har vi litt jobb jeg passelaten og du bimmern..

2 nazi jønn.. hø hø hø

]Hehe.. ja vi skal få gjort noe før sommeren er her ... Det må til! Vi har nok å gjøre , så vi burde sikkert begynne en dag.. :)

syns den fronten som Evjen prata om var jævli fin, bilen ser ny og "clean" ut.. ikke no overkill bare enkelt og greit PENT.

Joda.. den er meget ren og fin.. finnes masse fine fronter..spørs hva som blir penest.. har ikke lyst på no overkill.. vil ha det stilfullt og pent!

erikk : ikke at jeg har noe med det, men hadde det ikke vært penere med 2 tuter i stedet for en diger oval en?

Har nok misforstått meg her du nå, Vemund..

Helt enig med deg der ja! Jeg har nok tenkt å skaffe meg 2tuter.. Antageligvis dtmrør.. :) WE LIKE!

Sitter på jobben enda jeg.. Kom nedover en tur da.. ??

vemund [/quote

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hody boy!

ble litt rart det der var ment til han Erikk på forumet hehe glemte helt med en gang at det var likt som navnet ditt..

uansett

veit jo at du er en DTM boy! hehe husker jo gamle vectra'n... båååååp vi må faen meg slenge på effekt anlegg på kjerra mi også :)

Skal spise middag nå mulig jeg tar meg en kjapp tur ned på jobben din etter på :)

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sfinx

]

[/quote [/b]

Det vet jeg ikke, kjøpte dette fordi jeg fikk det til 3500, altså under prisen av originalt anlegg. Synes det ble penere enn 1 rustent 2'' ihvertfall...:)

Men du har rett altså, men tror dette hadde blitt tøft hvis jeg hadde hatt ett på andre siden også, men det passer liksom ikke til 520 da....litt porche wannabe..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by erikk

Det vet jeg ikke, kjøpte dette fordi jeg fikk det til 3500, altså under prisen av originalt anlegg. Synes det ble penere enn 1 rustent 2'' ihvertfall...:)

Men du har rett altså, men tror dette hadde blitt tøft hvis jeg hadde hatt ett på andre siden også, men det passer liksom ikke til 520 da....litt porche wannabe..:D

Ja, det hadde vært litt frekt.. Men hvis du isåfall skulle hatt 2stk av de der.. måtte du ha hatt no plastik på den også..

Hvordan er det med hengerfestet ditt? Bruker du det?

Hvis ikke, ville jeg ha fjernet det ;)

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sfinx

Ja, det hadde vært litt frekt.. Men hvis du isåfall skulle hatt 2stk av de der.. måtte du ha hatt no plastik på den også..

Hvordan er det med hengerfestet ditt? Bruker du det?

Hvis ikke, ville jeg ha fjernet det ;)

Dette er bruksbilen, så jeg er ganske avhenging av det og bruker det f eks til den andre doningen. Men vet at det ser mye bedre ut uten ja...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW skal ikke være overkill, enkelt og greit :)

Enig med deg der, hadde nok vært penere med to runde tuter, men hadde vel sansynligvis også slått til om jeg hadde fått det anlegget Erikk har for 3500,- Hvertfall når det bare er på bruksbilen.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene de ringene der, ja... Men lurer på om de ikke er for blå i lyset, kanskje de ikke er lovlige her til lands med den fargen? Alpinaen så ut til å være fra USA eller.no, siden skiltplata var såpass liten, og der borte er de også gale etter angeleyes :)

Tips til Erik: sett på doble enderør istedetfor , få på hvite baklysglass og FJERN det hengerfestet! :D Da er mye gjort.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Tips til Erik: sett på doble enderør istedetfor , få på hvite baklysglass og FJERN det hengerfestet! :D Da er mye gjort.

Betaler ikke 10k for et supersprint anlegg bare for å få doble tuter. hengerfestet blir der. Som sagt før blir det brukt her og der av og til. Hvite blinklysglass kan være aktuelt bak om dette finnes til en billig penge. Jeg gjentar; dette er bruksbilen så den skal verken utstilles eller kjøres på bane med men brukes til hverdags og være praktisk....

Hadde jeg fått originalt eksos til under 3500 hadde jeg nok kjøpt det istedet.

sådeså..:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider