Sfinx Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Nye bilder.. Skal vaske den skikkelig en dag og ta noen nye bilder da.. Få på M-Lister rundtom og Shadowlinelister istedet for kromlistene.. Noen tåkelys.. Og effektanlegg.. Og Hvite blinkers.. da begynner det å bli bra.. Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by Sfinx Nye bilder.. Skal vaske den skikkelig en dag og ta noen nye bilder da.. Få på M-Lister rundtom og Shadowlinelister istedet for kromlistene.. Noen tåkelys.. Og effektanlegg.. Og Hvite blinkers.. da begynner det å bli bra.. looooooking goood :D men fortsatt bmw ;) hehe Bitch magnet.. ell fit magnet som døk si i gausdal da.. hehe vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by Sfinx Nye bilder.. Skal vaske den skikkelig en dag og ta noen nye bilder da.. Få på M-Lister rundtom og Shadowlinelister istedet for kromlistene.. Noen tåkelys.. Og effektanlegg.. Og Hvite blinkers.. da begynner det å bli bra.. Det gjorde seg med felger ja Var heller ikke mangel på kant, og det er slik jeg liker det på e34:) Ps nå er ikke inboxen min full lenger;) Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfinx Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by jarli Det gjorde seg med felger ja Var heller ikke mangel på kant, og det er slik jeg liker det på e34:) Ps nå er ikke inboxen min full lenger;) :D Felger og senk gjør seg enorm mye på de fleste biler.. Kant hører hjemme på bmw, spesielt e34 ;) Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfinx Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by passat kara looooooking goood :D men fortsatt bmw ;) hehe Bitch magnet.. ell fit magnet som døk si i gausdal da.. hehe vemund Huff.. Vemund :) .. Ikke dra meg inn i den onde sirkelen som inneholder slike uttrykk.. det tar jeg avstand fra :D Hehe.. Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 19"Breyton Magic ser himmelsk ut på E34....bare tenkte jeg skulle nevne det:D Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 http://www.sounddomain.com/memberpage/594551 Det er vinterfelgene som står på nå. Gleder meg til å få på O.Zène! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfinx Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by Subsuki 19"Breyton Magic ser himmelsk ut på E34....bare tenkte jeg skulle nevne det:D Mmm!! Hvis det er de jeg tror det er ! Har du bilde? URL? Eller mer interessant : Er det noen som har bilde av en E34 med 19" Breyton Magic? Det er FETE felger ja! Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Ser helt ålreit ut...eller hva?? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Legger ved ett av min tidligere...hadde Breyton Inspiration 19" :dude: Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfinx Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Helt ålreit ja.. hehe.. Utrolig fete felger det der! Ser sinnsykt bra ut! :D :D :D :D Man må nesten ha 19" for at det skal vekke oppsikt også.. (kommer litt an på da) , men for min del synes jeg 17" ser for smått ut. Og det er det jeg har på min nå.. Kanskje det blir 19" Magic til sommern og bruker mine 17" til vintern.. Hehe.. Går jo fint an det. Men de koster jo litt og de Magic felgene da.. Er det ikke rundt 17-19 000 for 19" dems da? Mener å huske det.. ;) Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Ligger på noe sånt ja...Sharif`s skaffer de! De står blant annet på den "Kicker" bmw`en som alltid er på alle Gatebil og utstillinger....han med 500 kilo anlegg i bilendrunk Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfinx Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by Subsuki Ligger på noe sånt ja...Sharif`s skaffer de! De står blant annet på den "Kicker" bmw`en som alltid er på alle Gatebil og utstillinger....han med 500 kilo anlegg i bilendrunk Ja.. vet hvem du mener. Han der fra Elverum i Hedemark som akkurat har vært med i BilSport. Kom på det jeg og at han hadde 19" Magic på bilen sin.. :) Han har hatt en god del jobb med den bilen.. Hvertfall innvendig :D Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by passat kara looooooking goood :D men fortsatt bmw ;) hehe Bitch magnet.. ell fit magnet som døk si i gausdal da.. hehe vemund Selvsagt er det BMW! Sfinx - Det der blei veldig bra.. :) Få gjort det du skal, så får du en fin bil.. Jeg leter også etter en E34, men håper å finne en med M50 motoren.. Ellers, hvordan er det å få plass til 19" på en E34? Jeg dreiv å tenkte på 18".. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Mye fikk du for GTS`n tilslutt? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg