Gå til innhold

Har kjøpt meg ny bil

Ranger emnet

Sfinx

Anbefalte innlegg

Det hørtes bra ut!

Vet ikke helt hvordan du skal sjekke det..

Muligens reise til en BMW forhandler (Ikke vet jeg) og få noen der til å sjekke det.

Du får legge ut bilder av den!

Hvordan er interiøret i den da?

Utstyr? (24v?)

Modell?

Hvor mye er den senket da? Jeg er litt usikker på hvor mye jeg skal senke min.. Men den må hvertfall bli lavere..!

-S

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jonaldo

Har forresten kjøpt meg 520 E34 jeg også.

Skal vistnok være en original M-Tech modell, men det tar jeg med en klype salt. Kan det sjekkes på noen måte?

Det er hvertfall en nydelig bil!

Svart

Lakkerte fangere

Senket

235/40-17" sommer

M5 baklykter (hvite/røde)

Kjørecomputer

+++

Kan legge ut bilder snart....

Gratulere!!

Begynne å bli ein del e34er her på forumet nå:)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit av dere å kjøpe E34 når det er drømmebilen min ;) , har lyst på en bil som ikke "alle" har og har kikka litt på en E34 530i V8 touring, men må vel vente en stund til familiproblemene i heimen er over.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er fantastiske biler som er kommet på et brukbart prisnivå nå. Du får veldig mye bil for pengene!

Jeg og tenkte det at jeg heller ville ha en 5-serie (e34) enn en 3serie som alle har.. Det ser du hele tiden.. det er jo også klart at man kommer til å se mere til e34 nå som de er kommet på en grei pris.. men da må man jo som med alle andre biler det finnes mange av... Gjøre noe særegent og personlig med de.. Gjøre så de vekker oppsikt.. men ikke på den fæle måten..

Liker stilfulle biler veldig godt.. samme hva det er egentlig.. så lenge den er strøken og .. ja .. bare nydelig rett og slett.

Jeg personlig.. ettersom jeg har beige interiør.. har jeg lyst på beige skinnseter foran og bak.. med nakkestøtter bak..

El ruter på alle fire rutene.. Gjøre den skikkelig lav og få på noen skikkelig fine felger.. Det hadde vært no.

Koster sikkert flesk for el.skinnseter til e34.. og BMW generelt..

:(

Noen som har bygd om til el.ruter selv eller?

Koster sikkert bra det og.. hvis du skal få en BMW forhandler e.l til å gjøre det.. :rolleyes:

Vil se flere bilder av fine e34`r!! Er det ingen som har noen fine bilder å slenge ut i tråen her da?

-S

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker beige interiør og mørk bil. Hvis du har litt penger så vil jeg anbefale å trekke om de setene du har, et helt interiør er ikke så lett å få tak i den fargen.

Sånn jeg synes E34 skal se ut er mørk farge, beige skinn interiør, hvite blinkere, moderat senking, 17/18 toms felger, effektanlegg hvis det er 520i det er snakk om, men ikke DTM rør, helst to stykker og ikke så veldig store og evnt M5 styling uten M merker hvis det ikke er en M5, og selvfølgelig de nye nyrene.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Liker beige interiør og mørk bil. Hvis du har litt penger så vil jeg anbefale å trekke om de setene du har, et helt interiør er ikke så lett å få tak i den fargen.

Har lurt litt på om det vil funke å kjøpe fra AutoLeathers. Må jo få det montert på et vis også...

Blir jo litt dyrt da, men hva med beige på sidene og krokodilleskinn i midten :D

A quitter never wins. A winner never quits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sfinx

Ja, de er fantastiske biler som er kommet på et brukbart prisnivå nå. Du får veldig mye bil for pengene!

Jeg og tenkte det at jeg heller ville ha en 5-serie (e34) enn en 3serie som alle har.. Det ser du hele tiden.. det er jo også klart at man kommer til å se mere til e34 nå som de er kommet på en grei pris.. men da må man jo som med alle andre biler det finnes mange av... Gjøre noe særegent og personlig med de.. Gjøre så de vekker oppsikt.. men ikke på den fæle måten..

Liker stilfulle biler veldig godt.. samme hva det er egentlig.. så lenge den er strøken og .. ja .. bare nydelig rett og slett.

Jeg personlig.. ettersom jeg har beige interiør.. har jeg lyst på beige skinnseter foran og bak.. med nakkestøtter bak..

El ruter på alle fire rutene.. Gjøre den skikkelig lav og få på noen skikkelig fine felger.. Det hadde vært no.

Koster sikkert flesk for el.skinnseter til e34.. og BMW generelt..

:(

Noen som har bygd om til el.ruter selv eller?

Koster sikkert bra det og.. hvis du skal få en BMW forhandler e.l til å gjøre det.. :rolleyes:

Vil se flere bilder av fine e34`r!! Er det ingen som har noen fine bilder å slenge ut i tråen her da?

-S

Hvis noen kan legge bildene mine ut på internett skal jeg skaffe bilder av prosjektet mitt:)

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Vi får se.. tror nok ikke det er lett å få tak i et helt interiør i den fargen.. Hvertfall blir det dyrt! Alternativet er jo selfølgelig å trekke det opp igjen :)

Sånn jeg synes E34 skal se ut er mørk farge, beige skinn interiør, hvite blinkere, moderat senking, 17/18 toms felger, effektanlegg hvis det er 520i det er snakk om, men ikke DTM rør, helst to stykker og ikke så veldig store og evnt M5 styling uten M merker hvis det ikke er en M5, og selvfølgelig de nye nyrene.

Det har du rett i! Beskrivelsen der er bra! Først ut på bilen min blir vel å skifte no lamper... så må jeg jo få senket den litt.. Da begynner det å hjelpe på :)

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jarli

Hvis noen kan legge bildene mine ut på internett skal jeg skaffe bilder av prosjektet mitt:)

Jeg kan se om jeg får opp egen webserver til utover uka.. så kanskje jeg kan slenge de opp der da.. Hvis jeg får somla meg til å sett den opp :)

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse baklampene her er veldig fine!

BMW_E34_FKRL101.jpg

Hvordan fungerer disse tror dere.

Er det sånn at på parklys, lyser begge ringene..

Men hvordan er det på kjørelys da?.. Lyser den ringen som sitter på Fjernlys-lyktene da? Burde gjøre det.. Hadde vært litt gøy å hatt!

Men da bør man absolutt ha tåkelys i frontfangeren.. Litt mer gjennomført..

BMW_E34_3624.jpg

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja Boramannen .. De der er jævlig fine!

Keep`em coming!!

Vil ha sånn interiør som han ene der.. Lyst skinn :)

Den første var skikkelig stilig!

Drømme drømme..

Ble litt forskjell fra bilen min de der bildene der .. hehe..

Men skal ikke fortvile.. Har akkurat kjøpt den, så fin skal den bli!

Har mange detaljerte, men stilige planer for den.

Skal snart slenge ut noen flere bilder.. Skal vaske den og holde den inne .. så får håpe det hjelper på litt.

Men kommer nok til å handle meg hvite blinklys ganske snart!

-S

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider