Gå til innhold

Har kjøpt meg ny bil

Ranger emnet

Sfinx

Anbefalte innlegg

• Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by BMW-323

ang frontfanger syns jeg ikke du skulle gått for noen av de.. Den råeste stylingen til E34 syns jeg er M5 fronten, M sideskjørt og M hekkskjørtet samt M3/M5 speilene.

Sats heller på det syns jeg :)Mer diskre og penere

Den ovenfor.. den røde. (den jeg sist posta) den skal ha e39 M5 frontfanger.. ? Mener jeg.. Synes den var skikkelig fin på den bilen jeg så det på.. Nydelig faktisk... Men den røde ovenfor var ikke noe fin etter min smak.. Vil ikke ha overkill styling.. vil ha det rent og pent.. STILIG!

-S

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

skjønner ikke at du må bytte selve midtkonsollen. Den plata rundt giret ?

Skulle vel bare holde med å bytte den selve saken der el.rute knappene skal sitte..

Ser ikke ut til at det går.. Alt er liksom i ett.. eventuelt at jeg må skjære til i den "lomma" hvor bryterpanelet skal sitte da.. Jeg må uansett skru den ut en dag for å se om det ligger klargjort for ledninger under den... som jeg håper på at det gjør..

Det som er litt dumt med beige interiørfarge er at det ikke er så lett å få tak i som svart og grå etc.... koster sikkert svindyrt for en sånn ny... Kan jo kontakte BMW for å høre da..

-S

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. JA ,det er latterkrampe pris det!

Men det er sånne ting som koster penger.

Så hvis det blir for mye frem og tilbake, så er det mulig jeg går for et komplett interiør ja..

Hehe.. det ville hvertfall ikke tatt seg ut med en grå midtkonsolle..:cool:

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haløøøøøøø....

kjøre nå blå passaten nå.. fått in netting i fangern og fått juster lyktene så den funker..

har forhørt meg om deler fra en passat gt.. sku hatt grill, lykt,fanger og no småtteri ellers.. da ville det blitt bra, spreder i den fangern da men ikke noe pene spredere egentlig..

har jo fått senke sett, og ypp på å slenge på alarm snart.. så mye tjuv radder i dog vally har e hørt...

regner med at du hjelp meg? ey ey ey ??

fått fixa pumpa på spylern ell? og funni ut av radator lekken din?

du får ta deg en tur en dag da vet du.

Vemundd (ooo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

haløøøøøøø....

kjøre nå blå passaten nå.. fått in netting i fangern og fått juster lyktene så den funker..

har forhørt meg om deler fra en passat gt.. sku hatt grill, lykt,fanger og no småtteri ellers.. da ville det blitt bra, spreder i den fangern da men ikke noe pene spredere egentlig..

har jo fått senke sett, og ypp på å slenge på alarm snart.. så mye tjuv radder i dog vally har e hørt...

regner med at du hjelp meg? ey ey ey ??

fått fixa pumpa på spylern ell? og funni ut av radator lekken din?

du får ta deg en tur en dag da vet du.

Vemundd (ooo)

Hei hei!

Det høres bra ut! Ja, vi må ta alarmen en dag!

Nok av tjuvradder ja.. Klart jeg hjelper deg! Bare å si ifra,så booker vi verkstedet til fattern..

Fiksa pumpa ja.. sette inn en ny en.. funker bra nå! Radiatoren lekker ikke.. Tror det har blitt brukt en form for tettningsmiddel på kjølesystemet.. Derfor fargen i spylerveska.. Men tror det funker bra.

Motoren begynner å bli sliten tror jeg.. så vi får vel gå til innkjøp av en ny ;) .... Hørte jeg 528i??

Skal ta meg en tur jeg.. Er i litt shabby for om dagen.. kjett..

(E)R(ikk)OKKO...

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sfinx

Hei hei!

Det høres bra ut! Ja, vi må ta alarmen en dag!

Nok av tjuvradder ja.. Klart jeg hjelper deg! Bare å si ifra,så booker vi verkstedet til fattern..

Fiksa pumpa ja.. sette inn en ny en.. funker bra nå! Radiatoren lekker ikke.. Tror det har blitt brukt en form for tettningsmiddel på kjølesystemet.. Derfor fargen i spylerveska.. Men tror det funker bra.

Motoren begynner å bli sliten tror jeg.. så vi får vel gå til innkjøp av en ny ;) .... Hørte jeg 528i??

Skal ta meg en tur jeg.. Er i litt shabby for om dagen.. kjett..

(E)R(ikk)OKKO...

Hahah er heller ikke helt i form for tia..

ypp på å ta fri i morra.. men men..

Ja vi får fixe litt bil.. blir det bimmer og vw cruuuusin i sommern ;)

har fått innkaling til eu kontorll og jeg..

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. da har jeg sjekket at det ligger ledninger klart i midtkonsollen som jeg kan bruke.. Med kontakter..

brytere1.jpg

Regner med at det er disse kontaktene som skal inn på bryterpanelet?

Er dette til foran og bak eller er det hver side foran? Noen som vet det? Etter det jeg tror så er nok dette til både foran og bak.. Ser slik ut på kontaktpunktene.. for på bryterpanelet er det en knapp som hindrer bruk av bryterene på dørene bak..

e34_elrudekont2_small.jpg

bryterebak1.jpg

Hva slags kontakt er dette? Er det til el rutene bak? Er ikke samme kontakt som de andre.. så kanskje det er til noe annet?

Ett til :

bryterebak2.jpg

Problemet mitt så langt er egentlig hva jeg skal gjøre med mitdkonsollen .. må jo ha bryterpanelet en plass.. ;)

Hvis jeg ikke finner noen løsning, må jeg nok bare bite i det sure eplet og skaffe meg en ny en.. Dyrt.. (Grøss)

-S

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sfinx

Ja.. da har jeg sjekket at det ligger ledninger klart i midtkonsollen som jeg kan bruke.. Med kontakter..

brytere1.jpg

Regner med at det er disse kontaktene som skal inn på bryterpanelet?

Er dette til foran og bak eller er det hver side foran? Noen som vet det? Etter det jeg tror så er nok dette til både foran og bak.. Ser slik ut på kontaktpunktene.. for på bryterpanelet er det en knapp som hindrer bruk av bryterene på dørene bak..

e34_elrudekont2_small.jpg

bryterebak1.jpg

Hva slags kontakt er dette? Er det til el rutene bak? Er ikke samme kontakt som de andre.. så kanskje det er til noe annet?

Ett til :

bryterebak2.jpg

Problemet mitt så langt er egentlig hva jeg skal gjøre med mitdkonsollen .. må jo ha bryterpanelet en plass.. ;)

Hvis jeg ikke finner noen løsning, må jeg nok bare bite i det sure eplet og skaffe meg en ny en.. Dyrt.. (Grøss)

-S

Jeg har undersøkt dette litt da jeg har tenkt på å gjøre samma greia i min bil. Det jeg har forstått så langt er at å bytte konsoll er høl i hue. blir for dyrt. bedre og flense den som sitter der og heller kjøpe ny om denne går til helv.. men en ting som plager meg mer er monteringen av heisene inni dørene, og kabling generellt. Jeg tror kablene går helt inn i døra uten at jeg har sjekket dette særlig nøye.. men er de koblet opp med strøm og til sikring og evt releer ??

--

Anders

- 1990 BMW 525ia

x - 1992 Ford Scorpio 2.0i DOCH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil!

Jeg har også handlet ny bil (min første forøvrig), en 1991 modell 520iA, litt dumt at første bilen er automat, men ellers så er det så å si drømmebilen min. Måtte gi 50.000 for den, hvor mye betalte du for din?

Har hvite blinkere, sommerdekk på alufelg, men bare 15" :( , CD spiller.

Det jeg har lyst til og gjøre i første omgang er:

-- Senkes 30-40 mm, den er for høy!

-- Effektanlegg, grom lyd

Ellers så er jeg fornøyd med utseende til bilen, tror ikke jeg kommer til og kjøpe noe styling. Dere kan forresten se her for bilder og info om bilen.

Har:

1991 BMW 520iA 24V

2000 Yamaha XVS 125 Drag Star <-- kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider