Gå til innhold

Senkesett e34

Ranger emnet

longfellowdeeds

Anbefalte innlegg

Hvilken senkesett er penest til e34, som man da slipper å bli uvenner med fartsdempere? Vil nesten ikke senke den bak i og med at jeg synes den er lav nok og er da redd for at vis jeg senker den bak kommer hjulbuen stikke nedom gummien. Kom med forslag, vil senke den moderat litt framme og nesten ingenting bak:P har hørt man har fått kjøpt senkesett kun til framdempere med godkjenningspapirer også? litt rotet skrevet dette men har litt hastverk her...

Mvh Deeds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg nesten er i mål med å bestemme meg:P fant disse på schmiedmann.no senkesett kun foran 45/00mm tror dere det blir bra? ligger link lengre ned på siden. Kan også si at jeg har originale M5 felger til e34(se bilde) Håper dette bli bra:P Bildene viser hvordan den så ut bak med stupklare bakdempere. Det er nå skiftet så jeg har ca 2cm klaring på dekket opp mot hjulbuekanten på ytterkanten altså...

http://motortechnik.no/277/produkt/06102.htm

Bilder: 5fvr3mcirgffkl7559kq.jpg

puo554zjz9enkngpoidk.jpg

9ec4jbsk29s9ra8vsffd.jpg

vnr9w500j3jsqu5uq931.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45/00 blir litt lite, har mye å gå på en E34 min er senket 60/40 og har ingen problemer med fartsdempere, kunn litt subbing ved dype hjulspor.

på bildet står bilen med 17' felger med 45 profil

DSCF5083.jpg

Edit:

kan også nevne at det ingen tegn til subbing ved fullt rattutslag

dekkdim: 225/45 R17

Endret av xplot

MB 200TE 90'

x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...