Gå til innhold

Colin McRae 4 WRC3 hva mener folk er best?

Ranger emnet


speedy

Anbefalte innlegg

Har nå spilt begge spillene og jeg personlig er ikke i tvil. Synes Colin McRae 4 er MYE bedre enn WRC 3. Trodde det skulle være mye kulere med norsk kartleser, men blei skikkelig skuffet. Utrolig irriterende med " går det bra?" hele tiden. Og dessuten Petter Solberg kjører jo med engelsk-talende kartleser, så da må da jeg klare det og.

 

Colin 4 synes jeg er helt Gud! Der har man alt man kan ønske seg.. inklusiv eget Gruppe B mesterskap. *gleder meg til å kjøre Audi S1*:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også Colin bedre. Syntes at kjørefølelsen er mer artig. Synd at du må runde Gruppe B før du får låst opp Audien. Er liksom ikke noe å bruke den til. Er også litt latterlig med disse teite Bonusbilene. Ser ikke humoren i en tunet Transit. Har rundet spillet nå, og ekspert niået var heftig, men gøy. Vant alle Rallyene utenom Storbritania.

 

Jeg liker best å kjøre med bilen synlig, og det er ikke noe særlig gøy i WRC. Kamera snur liksom "etter" bilen. Dette merker man svært godt i hårnålsvingene. Går jo ikke an å se utgangen! Elendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

.

 

Jeg liker best å kjøre med bilen synlig, og det er ikke noe særlig gøy i WRC. Kamera snur liksom "etter" bilen. Dette merker man svært godt i hårnålsvingene. Går jo ikke an å se utgangen! Elendig.

Man sitter jo ikke bak bilen og kjører rally!

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg synes colin McRae lider av det det alltid har gjort, du får følelsen av å kjøre luftputebåt gjennom skauen..

Litt mindre nå enn før, men jeg har mye mer følelsen av at du sitter i bilen på wrc3 og at du faktisk sitter på bakken..

 

På wrc3 krever det også enda mer å høre på kartleseren og virkelig konsentrere deg, og fartsfølelsen synes jeg også virker realistisk..

 

Norske noter synes jeg funka veldig fint jeg, og du skal jo ikke kjøre av veien så jeg synes ikke "går det bra" var noe irriterende i det hele tatt..

Ellers så kan du jo sette det over på engelsk hvis det er irriterende for deg..

 

Detaljgraden i wrc synes jeg også er MYE bedre enn Colin McRae 4

 

Mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte colin best! Synnes kjøringen var mye bedre på colin enn på wrc3. Når du slenger på asfalt banene på wrc3 er det som å slenge på snø, men på colin "river" det litt mere. De var også tøft at det var med Gruppe B biler og andre gamle klassikere som rs 1600, delta osv :)

Ford Sierra Rs Cosworh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjørt WRC på playstation 2 og har selv colin 4 på Xbox... har sett at colin 4 ser kipere ut på PS 2.... men xbox versjonen banker WRC på absolutt alt... WRC ser ut som en kornete grå smørje sammenlignet med det krystall klare bildet det er på colin på Xboxn... Forskjellen på feelingen på kjøringa peker også klart i rettning av Colin... et HELT genialt spill.... irriterende at den ikke har ekte baner slik som WRC vistnok har....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening ...

 

Har begge spillene, spillt litt frem og tilbake en stund å,

(PS2)kjørefølelsen i WRC / Colin er nokså forskjellig.

Hadde man fått noe ut av begge å slått sammen til ett spill hadde nok det vært et av de bedre rally spillene..

Colin har de klassiske greie banene

WRC har meget bra gjennomførte baner

Styring/kjørefølelsen i Colin har nok blitt bedre enn i 3`ern men ikke bra nok.

I WRC er det fortsatt den ikke bra nok styring, bilen oppfører seg greit men ikke noe mer enn det...

Må si at jeg var ikke videre imponert over WRC som har blitt skrytt opp i skyene. Så bra var det ikke !!!

 

Mvh. Infinal

Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt)

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Mitshubishi Lancer Evolution II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener wrc3 ligger hakket foran når det gjelder kontroll, men grafikken er altfor trist. Greit utseende på bilene, men banene og landskapet er sørgelig simpelt i forhold til colin.

Litt mere detail og sleng inn noen grp.B biler i wrc, så har vi en vinner :)

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få sagt at det er ikke snakk om hvilke spill som er best.. Colin e en klar vinner.

På wrc3 så seiler på en måtte bilene så grådig, visst du begynner å sladde så klarer du ikke å rette opp med mindre du bremser kraftig ned...

Hurra Colin har klart seg best i år også...

:D

01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV

Ford Focus WRC (RC)

----------------------------------------

X 90mod Golf II Sport

X 90mod Ford Transit (Russebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår