Gå til innhold

Tid for ny TV. Trenger hjelp!

Ranger emnet

mightymouse

Anbefalte innlegg

Denne har jeg, og kan anbefales på det sterkeste.

http://gulesider.dinpris.no/?cid=1&gid=127&sid=651&pid=1324301

Aldri sett maken til bildekvalitet på full oppløsning.

Var test av den VS min (42PFL7403D) og etter litt instillinger så var eneste forskjellen Ambilight. Og det syntes de ikke var verdt mange tusen..

Folk som ikke hadde sett på resten av testen så faktisk ikke forskjell på no bilde-kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært borti det, vet det er en funksjon etelleranna sted.

Du har ikke en tendens til å sitte på fjernkontrollen da? :p

Eneste "problemet" jeg har med den er at jeg må sikte på TV'n med fjernkontrollen for at den skal få signalet, alle andre kontroller kan jeg sikte hvor som helst i rommet med :drunk:

Har sjekket alle funksjonene og trykt meg grønn på alt inne i innstillingene på bildet. Er fremdeles slik..

Nei, sitter sjeldent på fjernkontrollen, så det er ikke problemet.. :P

Jeg monterte sånne spesielle batteri, ment for fjernkontroller, og da kan jeg omtrent ta med meg kontrollen på badet og bytte kanal.. :P

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lefdal har en 50" LG Plasma-tv til 6995,- nå. Vet ikke helt hvordan denne er da men. Vurderer den sterkt da det stort sett bare sees film og tv her i huset. Kanskje litt mariokart på nintendo 64 i ny og ned:D

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-lefdal-Site/nb_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=Yf2z6oZKuyxSR0EjToxBwx1h0000C8u06iS-?ProductID=fqXD4QFHigIAAAEf.rV4gUE0&CatalogCategoryID=unvD4QFHmFsAAAEONKE03xii

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samsung 6 serie (Den gamle, har kommet ny serie nå) har et veldig bra bilde, og du får de til en ganske ok pris. Feks, LE46A686 koster 10999,- på nett nå. Det er en 46" LCD.

Om du skal ha 40", så kan du også se på 7 serien til samsung, også den gamle serien. Den har LED teknologi og har et veldig mye bedre svartnivå, da istedet for at panelet prøver å vise svart, så slår den av led-diodene. (Eller noe sånt.) Uansett, det blir uansett HELT svart.

Disse koster vel ca en 13-15k mener jeg å huske. Men sjekk ut diverse nettpriser.

Jeg har sett en del Tver fra Samsung, både 6 og 7 serie, å jeg er veldig fornøyd med bildekvaliteten på de. Har en kompis som har LE46A656, og han er veldig fornøyd. 656 har samme bildepanel og kvalitet som 686, men 686 har forbedret design, firkanta istedet for rundt fot og USB støtte. Ellers er TVene identiske.

Jeg funderer faktisk på en Samsung, noe av de nye LED TVene. Har lest litt om dem, de siste dagene - og liker de jeg hørt. Jeg så en i virkeligheten, den andre dagen. Mamma mia, hva tynn og pen den var. JEg lurer på en ting. Er de noen som vet hvordan jeg fester TVen på veggen? Jeg mente det så ut som att den var fast rett på veggen, uten noe henge-innretning. Noen som vet mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider