Børge Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Kjapt spørsmål, passer r25 kassa fra omega 2.0i, på C18XE motoren? Er blokka på C18XE og C20XE like? Siter Gjør som Petter Felgen og Reodor Smart... Finne på noe rart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aasbjørg Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 jepp Passer d mener jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børge Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Du/noen andre som vet om noen andre problemer med denne motoren ved montering i Kadett C, kontra en C20XE? Er det de samme motorfestene jeg trenger? Hvor mye må gjøres med tunnellen for å få plass til den girkassa? Hvilken Clutch/svinghjul trenger jeg? Kan jeg bruke grenrør fra C20XE? Takker for svar. Ser ikke ut som det er så mange som har montert denne motoren i kadett C, som C20XE, så er ikke så mye info å finne ; ) Siter Gjør som Petter Felgen og Reodor Smart... Finne på noe rart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 muligens du må flytte festene til girkasse lengre bak i tunellen ellernoe..kansje modifisere girstang hullet ,,litt usikker.. Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleopel Skrevet August 3, 2009 Rapporter Share Skrevet August 3, 2009 Du/noen andre som vet om noen andre problemer med denne motoren ved montering i Kadett C, kontra en C20XE?Er det de samme motorfestene jeg trenger? Hvor mye må gjøres med tunnellen for å få plass til den girkassa? Hvilken Clutch/svinghjul trenger jeg? Kan jeg bruke grenrør fra C20XE? Takker for svar. Ser ikke ut som det er så mange som har montert denne motoren i kadett C, som C20XE, så er ikke så mye info å finne ; ) r25 kassa har vel hyd. clurtsj? prøv omega motorfester, mener jeg brukte det når jeg monterte en ohc. grenrøret fra 2 literen skal ikke passe på ecotec motora har jeg hørt. med ecotec motoren så slipper du i vertfald problemet med fordeleren, hehe skal snart begynne med dette selv, har planer om å hive en sportive motor i en vaskehall cevfetta.. Siter If it ain`t fun, it ain`t a kadett ______________ http://www.hoggernracing.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg