borabora Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Dt er en Audi 80 92 mod, 2.0E. 116 hk. Send mg pm for mere info hvis dt sku væra av int! = ) Oki, må ha 5er og q. om jeg skal ha Audi.. ;) Men du rekker å selge den før jeg legger ut min. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Juli 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Oki, må ha 5er og q. om jeg skal ha Audi.. ;)Men du rekker å selge den før jeg legger ut min. :) Neida, du må ittje ;) He he! Men spørs jo akk hvor mye du hadde tenkt for den dah ? Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2009 Neida, du må ittje ;) He he! Men spørs jo akk hvor mye du hadde tenkt for den dah ? Jo, hvis ikke er det ikke Audi... ;) Tja, kommer litt ann på hva som skal følge med. Er en del ting som jeg burde ha til sommeren igjen å... :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Jo, hvis ikke er det ikke Audi... ;) Tja, kommer litt ann på hva som skal følge med. Er en del ting som jeg burde ha til sommeren igjen å... :) Ha ha :p Ahh, skjønner = ) Men pris hvis du tar av dt som du ska ha til sommeren igjen ? Og hva er dt ? :p Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Ha ha :p Ahh, skjønner = ) Men pris hvis du tar av dt som du ska ha til sommeren igjen ? Og hva er dt ? :p Har ikke helt bestemt akkurat pris enda, men buret og en del av småtinga ellers hadde vært kjekt å hatt. :) Felgene også egentlig, men mulig jeg må ha annen boltsirket så liten vits i å beholde de på en måte. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Tror jeg møtte deg rett ved Gran på lørdagen rett rundt tre-tiden? Kan det stemme? Isåfall, kul den golfen din :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Tror jeg møtte deg rett ved Gran på lørdagen rett rundt tre-tiden? Kan det stemme? Isåfall, kul den golfen din :) Det kan nok stemme det. Takk. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Har ikke helt bestemt akkurat pris enda, men buret og en del av småtinga ellers hadde vært kjekt å hatt. :)Felgene også egentlig, men mulig jeg må ha annen boltsirket så liten vits i å beholde de på en måte. :) Okay, skjønner.. Men send mg pm når du ska selge og hva prisen er dah = ) Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Okay, skjønner.. Men send mg pm når du ska selge og hva prisen er dah = ) Yepp.. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 mulig jeg overså det men lurte litt på hva slags felger det er? =D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 mulig jeg overså det men lurte litt på hva slags felger det er? =D Schmidt Modernline. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Noe må man gjøre i ferien så da ble det litt polering igjen. :) Et par riper jeg ville ha bort og resten for å få den litt mer blank. Glad i bilder jeg så.. Etter forsegling. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Før forsegling. Etter voks. Overskyet når jeg tok bilder så skal ta fler i helga eller noe med sol... Ikke bra nok de her. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 meget peent Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 meget peent :d Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg