Gå til innhold

JVMyhre's Volvo 945 '93, Am. utgave. [Nye bilder 02.08.09]

Ranger emnet

JVMyhre

Anbefalte innlegg

Fett prosjekt:) Likte fargen!(det du hadde lakka på dørene) Jobber som lakkerer?:) Veldig pent arbeid!:)

Lykke til videre:)

Tusen takk :)

Nei jobber ikkje som lakkerer, driver bare å prøver meg fram, er bare 17 år, så jobb som lakkerer er ikkje lett å få ;) Men koselig me tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mini-update.

Nå har fyller kommet på taket også :)

Men om dere lurer, så har eg bare lagt fyller der det var nødvendig, som plasser der eg har sparkla, ol. for å spare meg for litt arbeid. Førerdøra var 100% strøken, så fyller blei ikkje lagt der heller.

CIMG9176.jpg

CIMG9177.jpg

CIMG9178.jpg

CIMG9179.jpg

Fikk også redigert meg et bilde, sånn ca slik vi eg ha bilen min iløpet av neste sessong :)

bilen2.jpg

Også når eg jobber er det kjekt med litt musikk, så fikk koblet opp anlegget i full fart, forsterkerene er bare grov instillt, og filmet med et elendig mobil-kamera, så lyden e ikkje akkurat fin :(

Men det rister litt, som dere sikkert ser :D

th_rexxx12.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort litt idag også, men fikk ikkje begynt før halv 10 ikveld :(

Begynt på å slipe fylleren, takk hele bakluka nå:

DSC00086.jpg

DSC00088.jpg

DSC00089.jpg

DSC00090.jpg

DSC00091.jpg

Også fyrte eg opp anlegget litt igjen, å da LØSNA trekket på kassa :p

DSC00085.jpg

Dårlig lim? Må ihvertfall trekke kassa uansett, så e ikkje krise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye fremgang til deg ser jeg, skulle ha hadt noe av arbeidsinnsatsen din, for i prosjektet mitt går ikke så fort at det gjør noe =P.

Men du skal vell ikke ha flakes i lakken?

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye fremgang til deg ser jeg, skulle ha hadt noe av arbeidsinnsatsen din, for i prosjektet mitt går ikke så fort at det gjør noe =P.

Men du skal vell ikke ha flakes i lakken?

Bare å hoppe i det :) Ikkje så ille når ein først kommer i gang :)

Nei, blir ikkje noko flakes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider