coworth-racing Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Begynner og få problemer med forsterkeren som driver sub-kassa... Ved høy lyd begynner den og kutte og protection-lampen blinker. Har hatt samme strømtilførsel hele tiden, men begynte og kutte etter jeg skiftet spiller. Hva kan dette skyldes? Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrustNo1 Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Begynner og få problemer med forsterkeren som driver sub-kassa...Ved høy lyd begynner den og kutte og protection-lampen blinker. Har hatt samme strømtilførsel hele tiden, men begynte og kutte etter jeg skiftet spiller. Hva kan dette skyldes? Kan muligens være at forsterkeren din har for dårlig jording, og at den nye spilleren gir mindre jord igjennom signalkabelen. Uansett ville jeg fått sjekket det ASAP siden det er stor fare for spilleren tar kvelden om dette er tilfellet Siter 1993 Toyota Mr2 turbo på glade sommerdager 2001 1,8t Audi A4 Quattro på triste vinterdager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mai 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Ny spiller? Hmm... Mulig den har en høyere utgangspenning på signalet slik at du makser forsterker tidligere? Hva slags spillere er det snakk om? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 Spilleren som sitter der nå er en Sony CDX-GT430U, og den forrige er en Avant CD-230.... Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Kva slags forsterker og sub har du? Korleis har du koblet dette? (enkel eller dobbelspole + motstanden på spolen(e) ) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Forsterker: Mutant NW280SP (2-kanaler) Sub: Avant CSB600 (1x10") Er bro-koblet nå...prøvde gjøre det om så jeg brukte bare ene kanalen, men samme problem... Og er koblet inn på SUB-REAR-linjeutgangen på spilleren... Kan det være at forsterkeren ikke får nok strøm, pga at spilleren kanskje drar mer strøm enn den gamle? er et 74Ah batteri som drar... Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg