Golf2 Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Har levd i troen om at jeg har en ordinær bosch fordeler på golfen, men da jeg skulle handle inn fordelerlokk og rotor ble det problemer. Fant ut at det står ducellier på fordeleren. Hmm, alle golfeiere jeg har snakket med har bosch fordelere. I haynes boka er den ikke nevnt med en eneste setning bortsett fra at 1.3 litern bruker ducillier. Men denne motoren går mot klokka så det er vel rart om fordeleren min er plukket fra en slik. Er det flere som har slikt no, eller er det bare meg. Bilen er en 87 mod 1.6l gl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 helt sikker på at det ikke er en 1.3 :eek: :eek: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Er nok en 1.6 dette ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg